Någon mer som har ett barn kring 16 månader som inte gör annat än att gnälla/skrika?
Spelar ingen roll vad jag gör. Hon gnäller/skriker JÄMT HELA dagarna, och ska upp och ner i famnen 34657896754 ggr varje dag. Vi är ute och vi leker och jag ser till att hon inte är hungrig/törstig, kramar och ger henne uppmärksamhet (så det är inte det) och vi gör verkligen ALLT för henne. Jag orkar verkligen inte med henne när hon är sån här. Hon kan ALDRIG roa sig själv en en sekund. Man ser ju andra barn i hennes ålder leka för sig själv och är så glada. Men inte min dotter. Hon väger mycket nu och jag orkar verkligen inte lyfta henne upp och ner, roa henne jämt, och höra på hennes gnällande hela dagarna. Jag blir galen snart.
För att göra det hela ännu värre sover hon inte på nätterna. Vi har fått utskrivet theralendroppar, och hon sover bättre, men vaknar änndå senast 05 varje dag...
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-10-19 18:25
Kan även påpeka att hon inte är sån här på dagis, eller när vi har besök här hemma (även om den besökande bara sitter och titta i en tidning). Hon är bara sån här när vi är ensamma med henne.