• Mammiztill2

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

Blä förkyld och huvudvärk. Mår små illamående, men värre så fort jag hostar. Alvedon är väl Okej man tar? Hur mår ni andra?

• Mammiztill2

Mina symptom kommer och går som i skrivande stund önskar jag mer symptom. Är de någon gång under dagen som du känner av något?

• Mammiztill2

Visst är man orolig. Läste på en sida, kan de har vart 9månader.se. Vad som händer vecka för vecka där skriver dem att de finns dem som inte är lika känsliga medans vissa i vecka 7 kan bli illamående och något med brösten. Ibland känns de som om ja håller på bli knäpp , varför ska de vara så svårt att njuta? Först jagar man de där efterlängtade plusset. När väl de uppenbarat sig Början en svår kamp.. BM brukar alltid säga till mig att inte oroa mig, de mår inte liten bra av sa de ofta till mig då jag väntade dottern. Är de någon som bloggar?

• Mammiztill2

Innan en del hände precis innan mitt plus, som två jag följt som skulle göra tidiga vul då kom de dit var av ena hade jätte mycket symptom örobin cb visade 3+ när de väl var där så på den ena fanns de inget, den andra fanns inga hjärtan som slog. Jag tog de hårt . När ja nu fick plus var de vissa som fick plus samtidigt som mig som sen testade sig igen, men där blev minus och ingen blödning. Allt detta har satt griller i huvudet på mig.. Har verkligen vart ledsen för de som dem drabbade. Innan har jag bara trott Bebis eller blödning med mf. Har äntligen kunnat utesluta utomkvedshavandeskap. Men mattan drogs bort under mina fötter. Sen är jag så van att ha sån otur att de som inte ofta inträffar händer mig i så många avseenden. Ska försöka lite varje dag och vara tacksam. Ser verkligen fram emot Tisdagen kl 11.30. Tyvärr har jag ingen barn vakt den dagen.

• Mammiztill2

Lätt att säga från någon som snart är i mål. Men nu måste de bara få vara vår tur att få bebis. Och hoppas på avsaknaden av symptom , och symptom som kommer och går att allt är bra. Att de bara är våra hjärnspöken spelar oss spratt.

• Mammiztill2

Men de gäller att hålla modet uppe

• Mammiztill2

Tessi. Hur gick det idag på din Testdag? Vad sa kliniken ?

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011