Mumsa73 skrev 2010-10-28 13:53:16 följande:
Svårt med tiden nästa vecka här också. Det är tyvärr höstlov.
Får du också bara ha ditt barn 15h/vecka.. men inget under loven?!
Mumsa73 skrev 2010-10-28 13:53:57 följande:
Ska jag skriva i vilken vecka jag är i när det är VUL?
Ja, de är kul att veta hur långt gånget man är då man ska in på kontroll..
MillaPo skrev 2010-10-28 13:54:25 följande:
Mammiz83: Illamåendet är varjedag men i skiftande styrka, idag e den jätte illa. Brösten är tok ömma o har varit hela tiden, men tröttheten går upp och ner, värre vissa dagar än andra. Hur är dte själv?
Vad svårt med din dotter. Men tycker du kan ringa fert i säga som dte e till dom så kanske hon kan få sitta i receptionen med en bok eller så. För hon var väl ganska stor endå va, tycke ja att ja läste förut runt 5 år? Du kan ju inte få mer än ett nej från fert...
![Glad Glad](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Hoppas det löser sig för dej!
Kan maila dem och se om de hinner svara, vågar inte ringa och fråga.. men sån är jag många gånger.. Rädd för att störa.
Min bröst har aldrig vart jätte ömma, inte blivit större som jag tycker typ varje nygravid har.
Jag har däremot ömma bröstvårtor vid beröring, de kan göra ont i bland då jag fryser.
Illamåendet, de var jag glad över igår och tänka Yes nu får jag ett symptom till.
Men vaknade vid 03-04 och mådde lite illa då jag vaknade.
sen har dagen vart rätt lugn, tills nyligen då jag börjar känna av illamående.
saknar ju den känslan som många tycka sig ha ömma bröst!
Jag vaknar 1-2 gånger per natt och behöver kissa, Min mage/tarm, illamående som kommer och går och varierar i styrka. Känslig mot dofter och vissa tankar på vissa saker.
När de blir kallt och B-vårterna gör ont ler jag och säger -Ja,jag är gravid
När illamåendet kommer blir jag sprudlande glad tills jag börjar till slut rynka på näsan över att vara illamående
Sen att jag att jag har min TRÖTTHET från morgon till kväll, jag somnar in gott