Inlägg från: Min älskade dotter |Visa alla inlägg
  • Min älskade dotter

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

hejhej! varit hos bm på inskrivning idag,känns lite konstigt faktiskt,overkligt!har fått tid för rul i januari.guud va jag oroar mig nu,ena dagen känner jag massor då blir jag livrädd,sen andra dagen när jag inte känner nåt blir jag rädd för det...när ska man kunna försöka slappna av och tänka positivt?!?!?!fick iaf veta att mitt blodvärde va alldeles för lågt,kanske förklarar min extrema trötthet...

kramisar!

• Min älskade dotter

mammiz81: hopppas det går bra på gyn!känner att jag skulle vilja åka in,samma här,väldigt dåligt med symtom,obehagligt..har dock inte mått så illa så det kan jag inte gå på,mer att jag inte har nå ont+ att mina bröst inte är så svullna och ömmar mer...det är så jobbigt...man vill ju kunna njuta fullt ut att vara gravid...tyvärr är det i denna stad grymt svårt att få komma dit,så jag lär nog bli hemma...

kramisar!

• Min älskade dotter

mammiz:här lär man ringa gynakuten först,de är sjukt grininga,jag ringde 3 ggr innan jag fick komma dit förut och då va det bara för att hon ville jag skulle sluta ringa,det kändes så iaf.hon suckade och sa:är det det du igen.jaja,du får väl en tid då...

läkaren sa sen till mig att jag alltid va välkommen dit,hur man nu tar sig förbi surtanten....????annars skulle jag ringa..

• Min älskade dotter

mammiz:va skönt att allt såg bra ut!du borde verkligen kunna reklamera byxorna,jobbar i butik själv.

toyota:vi hade vul 7+0 sen va vi på vul 8+2,hade så ont i magen,så det blev ett extra vul då.hon hade svårt att mäta men det hon kunde se va att lillskrutt va 14.5mm.hon sa inget om att det skulle vara för litet,sa de nåt till dig?

jag va på inskrivningssamtal i tisdags,har fått tid för rul 19 januari.men jag har bokat vul vecka 12+0 för att kolla så bebis mår bra,får panik snart över denna rädsla...

kramisar!

• Min älskade dotter

hej tjejer!läser allt,va ett tag sen jag skrev bara!

hur har ni det med symptom??tkr mina ömmande bröst inte ömmar alls längre,har lixom planats ut.är fortfarande trött och har fruktansvärt ont i ryggen.men annars ingenting,...börjar blir så orolig att det hänt nåt därinne...

kramkram!

• Min älskade dotter

Storlängtanefterliten: jag är i vecka 11 (10+2). mannen får klämma på mina bröst ifall de fortfarande är svullna haha,känner inte själv.han säger att så är fallet,vet inte om han bara försöker stilla min oro lite....jaja...mensvärken är så stark,har itne varit så ngn tidigare vecka i graviditeten...hoppas bara att det är mkt somm händer därinne så därför..usch va orolig jag är,har inte vul förrän vecka 12+0 så nästan 2 veckor dit...vill kolla nu så allt står rätt till...har en kompis som fick ma för ett par månader sen,hon hade sett hjärtat v8.sen fick hon ont v.12 och ddå hade den lilla dött ngn dag efter vul:et....guuud va jag oroar mig.visst,det är ju faktiskt större chans att det ska lyckas än att det ska misslyckas.
    jag har svårt att glädjas,försöker,men är rädd....hur hanterar ni oron..???

kramkram!

• Min älskade dotter

grattis alla till bra vul!vill oxå se den lilla...får vänta till den 7/12...lååång och orolig väntan...man är så sjukt rädd att få ma.

kramkram!

• Min älskade dotter

skruttfia:fy vilket fruktansvärt bemötande!såna borde inte få jobba med människor!

själv va jag på gynakuten inatt,skumma flytningar igårkväll så vi åkte in.men bebis mådde jättebra,sprattlade som bara den! hon kunde inte se moderkakan,men bara v.10+6 igår så d va tidigt att se sa hon,men allt annat såg bra ut!h*n va 37.5mm!

är ni rädda för att gå på för många vul/ul?hur många har ni varit på? jag har varit på 3 är vecka 11+0 idag,ska på ett till nästa tisdag.

kramkram!

• Min älskade dotter

man kanske inte ska oroa sig alltför mkt,verkar ju inte finnas nån som kan veta om det påverkar negativt. mina senaste 2 vul känns ju såhär i efterhand onödiga eftesom lillskrutt mått bra,men har varit så orolig. nu är tanken om man ska skippa vul nästa tisdag,har bokat det privat,eller om man ska gå....vill ju gärna....sen är det bara rul efter det,sen vet man ju inte om det måste bli fler.men än så länge har jag gjort 3 st, blir 4 med nästa tisdags vul. den gången är ju endast för oro/nyfikenhet,är då i vecka 12+0.

kramkram

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011