Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
det blev en bugaboo cameleon,mörkgrå bas och svart lock och suflett.borde få hem den nu i veckan!
det blev en bugaboo cameleon,mörkgrå bas och svart lock och suflett.borde få hem den nu i veckan!
absolut!
blir till att kolla så den får plats i bilen oxå...annars lär vi köpa ny bil.inte för att vi har en liten bil, audi A4,men det är ingen kombi så bagageutrymmet är inte så högt...mindre vagn kan man ju inte hitta heller så vi får se hur det blir med bilen..
vi har inte kollat pga om inte denna får plats så får ingen vagn plats,haha!jaja,vi får se hur det blir,annars blir det ny bil!
skulle gärna behålla våran,tkr så mkt om den!men stor skillnad vad gäller bagageutrymme med kombi...om det måste bli en ny blir det en audi iaf,jag och sambon är överens,skönt d!bara haft audi så det blir ett lätt val!
nu ska jag åka till jobbet!
kramis!
verkar vara så olika med att känna bebisen,jag har känt rätt länge,men senaste vecka varje morgon eller kväll,sambon känner sparkarna utanpå magen oxå,mysigt!i början tvivlade jag på att det va lillskrutt,men det kan inte vara ngt annat!
kramisar!
skulle vara 20+1 idag men blev ju flyttad...så 18+1 idag...ul på fredag,såå orolig...om man tänker på bf sen är jag rädd om jag skulle gå över tiden typ 2 veckor att då har jag ju egentligen gått över 4 veckor...oroar mig redan över det...
så konstigt att det är så olika på olika ställen...just vad gäller att flytta bf vid en ivf-graviditet...
hej tjejer!va på nytt ul idag.lilla bebis hade växt, men det diffade 3 dagar till denna gång,men det sa hon att det kunde skilja lite mellan deras mätningar.hon kollade igenom liten väldigt noga och kunde inte någonstans se något konstigt.men hon va så förvånad hur det kan vara så stor skillnad för bf,ska träffa läkare 14 feb och så ska han/hon kolla igenom skrutt igen o sen får vi se vad som händer.förstår inte varför läkare ska göra ul igen då...bm såg inge konstigt...de kunde inte se kön denna gång heller,våran lilla bebis gillar att ligg ihoprullad verkar det som!
vet inte hur jag känner...jättebra att liten växt,men kan inte släppa min oro...
kramisar!