känner mig helt knäckt...ringde till mottagningen där de gör ul, pratade med en annan bm,men hon sa inte mkt...en vecka hade känts okej lixom,men 15 dagar...men iofs om apparaten kan diffa en vecka o sen om våran bebis är lite liten så kanske det inte är jättekonstigt...men jag kan inte glädjas längre,vågar inte...det är ju ett litet barn därinne... hon kollade hjärnan, magsäck,kissblåsa.det enda hon inte tittade nätmare på va hjärtat då det är för litet i vecka 16,men det tickade på iaf,jag antar att det tickade tillräckligt snabbt annars borde hon reagerat på det. frågade när jag ringde ifall man får flytta ivf-patienter,men ja,de går efter vad ul-maskinen säger...jag bara gråter,men sambon är mer lugn...vi har ju gjort glera vul tidigare,visst då mäter de ju rumpa-huvud-mått,men då har de alltid stämt med tiden jag varit i...iofs hade de kunnat mäta huvud,mage och lårben tidigare så kanske det alltid varit lite litet,men just att längden på bebisen varit bra.men som jag känner iaf så har skrutt på 4 veckor växt som på 2 veckor,alltså hälften så snabbt....jag är rädd att den lixom stannat i växten...
skulle beställt vagn igår,vågar inte...
kramar på er tjejer!tur att man har er att ventilera med!