• Mammiztill2

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

härligt de stod bra till även idag

jag LÄNGTAR så till vul nu, vill få redapå att de står rätt till

• Mammiztill2

Jag åker nog in till gyn i kväll. Har ingen växt värk och mår knappt illa längre. Känns inte bra och är orolig. Väntar på att min man ska komma hem fått punktering och sen ska vi äta. Hoppas inte vår resa har tagit slut. Vet inte hur jag ska orka då.

• Mammiztill2

Sitter och väntar på någon läkare ska komma. Har inte ringt innan utan körde direkt till akuten. Tur man har internet i mobilen. Mannen och dottern hemma. Ville inte att dottern skulle spendera fredags kvällen på sjukhuset. Måste ni ringa in innan ni kommer in? Kram på dig

• Mammiztill2

Jag har ingen blödning. Men ja känner inte av någon växt värk så som ja gjorde med dottern. Illamåendet sitter inte i hela dagen som förr. Är i vecka 10. Många som skriver om all deras växt värk då ja knappt känt någon sån blir ja orolig

• Mammiztill2

Kommit hem för en stund sen. Hjärtat slog men måtten stämmer inte med graviditets längden. Tar de med min läkare i morgon om de är något jag behöver oroa mig. Läkaren sa att de är lite svårt att mäta och de är gammal maskin. Han sa till mig att de var en liten bebis i min mage och detta skulle gå bra. Hade jag sluppit veta NÄR jag blev gravid hade jag kunnat köpa att deras mått inte blir som den längd i graviditeten. Jämnt ska det blir något jag likt förbannat blir orolig över!! De hade vart bättre om ja inte fick reda på hur liten bebis är

• Mammiztill2

Enligt hans mätningar stod ett bra tag för att få så bra ut som möjligt ena stunden var bebis rund bara. Men han fick de till ca 15.7 Mm . Börjar tröttna på deras förbannade ursäkter till dåliga bilder att apparaterna är gamla! Ja gråter för de känns inte bra om de bara får den lilla till så liten den var 15.7 el 16.3 minns ej. De motsvarar vecka 7+6 jag ska vara i vecka 9+2

• Mammiztill2

Tessi. Vad jobbigt. Håller tummar och tår för att allt ska vara bra.

• Mammiztill2

När man gör ivf så kan man inte ändra bf datum hur många dagar som helst. Väntar på att min läkare ska ringa mig. Hoppas de inte tar hela dagen

• Mammiztill2

Denna är mindre än dottern denna gången. När jag väntade henne var jag i v8+4 då var hon 16mm. Jag var igår 9+3 och denna var liknande lång.

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011