Härligt Mammiz, skönt att det var bra.
Jag blödde lite inatt (färskt/ljusrött) och ont i magen typ mensvärk under natten/morgonen, inte alls mkt blödning eller ont nu under förmiddagen. Så inte så mycket blödning men iom att det såg ut som att embryot inte riktigt hade utvecklas som det skulle när vi var på VUL så ser det ju inte bra ut.
Jag pratade med kliniken, BM var jättegullig och tyckte synd om mig. Hon sa att det låter tyvärr som missfall men jag ska ha kvar tiden på måndag om en vecka för att se då. Har det blivit missfall vill de ju se att allt är ok också, att det har kommit ut som det ska. Hon sa att det bästa var att bara vänta och låta det gå, det finns ju inget man kan göra för att stoppa det för det beror ju ändå på att embryot inte mår bra och det bästa är om det kan komma ut naturligt så man slipper tabletter/skrapning. Vi får se.
Jag är bara så nere just nu, detta är första gången jag är gravid någonsin (fjärde IVF) och jag/vi har varit så glada och så helt plötsligt detta. Jag vet ju att det är vanligt med MF men ändå, känner mig arg och ledsen. Oerhört svårt att fokusera på jobbet idag.
Som svar på frågan: idag : 8+0