• Mammiztill2

Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011

AKIG . Har du bf den 19e då? Jag fick tillbaka vårt lilla guldägg den 30e. Jag mår fortfarande små illa till och från. Men lika bra att vänja sig

• Mammiztill2
    Charlotta71 skrev 2010-10-16 15:23:50 följande:
    Hej alla vänner!
    Vi har gjort 3 inseminationer+ 8 IVF:er varav den senaste gjorde vi insättning för, för två veckor sedan.

Jag fick  ingen mens igår (får den alltid på dagen) när jag skulle ha den och testade postivit idag med Clearblue gravid/EJ gravid.

Vi har dock svårt att glädjas efter två MA:n de senaste åren och jag känner precis INGENTING. Dvs ingen mensvärk eller molande värk vilket jag haft de andra gångerna.

Någon annan som varit med om att ha olika symptom eller inga alls?

Kram och nu håller vi tummarna för oss!
    Grattis!
    Välkommen hit

Jag försöker se de som är annorlunda mot de gånger som det inte gått vägen som något positivt.
    Innan blödning/ MF/ X har jag haft en mycket speciell svidande känsla i underlivet som ingen läkare säger sig veta vad de beror på. Nu har jag inte de, och de får jag vara tacksam var timme och dag.

Vissa känner inget i början av sin graviditet,
    medans jag hade svårt att blunda för att jag innan TD kände mig gravid.
    För de symptomen som jag hade har jag haft alla fyra gångerna som jag vart gravid.
    Hur kan exakt kände då jag väntade min dotter minns jag inte i huvudet.
  • Mammiztill2

Tror inte min glädje kommer bli så långvarig :(

• Mammiztill2

Tycker inte testet har blivit ngt direkt nämnvärt starkare, spec. känsla i u-livet.
    haft en del värk i går kväll tidigt i morse.

vet inte om testens resultat kan ha ngt med att jag drack mycket igår kväll

• Mammiztill2

Piggelin, är bara i v 4+5

välkommen hit

• Mammiztill2
    Najje79 skrev 2010-10-17 11:24:18 följande:

hej tjejer!

Fick igår en blodblandad flytning... inget ont i magen (förutom det som jag har känt hela tiden, typ lite växtvärk). ringde journummret idag och hon sa att det tydligen är väldigt vanligt när man slutar med vaggisarna...

är ändå orolig... är så himla rädd för missfall, vill inte gå igenom det igen...

varför ska ni sluta så tidigt? min klinik säger en vecka efter +.et
    Håller tummarna för dig att de inte går åt mf.
    dock tror ja att jg har ett på gång, mindre symptom, icke märkbart tydligare plus, men hoppas innerligt att jg har fel
    alla pengar varje försök kostar gör att jag mår dåligt, du är hutlösa pengar man lätt kommer upp i.
  • Mammiztill2

Najje vad ledsen jag blir av att läsa sänder över massa kramar till dig.

• Mammiztill2

Tog ett Cb idag, och det blev starkare iaf sen sist jag tog det. De test ja tog igår fick mig rejält att tveka. Detta plusset kom upp direkt och tydligare än sist. De som tynger ner är att mina bröstvårtor inte gör lika ont sen i lördags. Värken i magen som kommer och går och illamåendet är kvar. Ja får helt enkelt be till högre makter. Mailade kliniken om ja kunde få köra in göra ett vul i samband att göra ett blodprov som mäter blod hcg halten, får se om de godkänner detta.

• Mammiztill2

Barnmorska från kliniken ringde, de ansåg inte de var lönt att köra så långt för ett beta-Hcg prov och vul visar knappt något nu ändå.
    15 dagar kvar tills jag ska in på VUL.
    De var iaf positivt att jag har ont i äggstockarna emellanåt
    Ingen blödning!

sen sa de att jag är trög imagen att de hänger ihop med graviditeten.
    De tyckte inte att jag skulle ta fler graviditets test.

• Mammiztill2
    AKIG skrev 2010-10-18 17:54:39 följande:

Jag fick inget pluss på mitt test idag...fast jag blöder inte vad är felet?????

Panik!

VA??
    när testade du dig sist?
    vilken tid på dygnet tog du?

gårdagens test fick jag lika starkt som sist jag tog de för  ett par dagar sen,
    Men dagens CB test visade starkre plus än sist.
Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011