Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
AKIG . Har du bf den 19e då? Jag fick tillbaka vårt lilla guldägg den 30e. Jag mår fortfarande små illa till och från. Men lika bra att vänja sig
AKIG . Har du bf den 19e då? Jag fick tillbaka vårt lilla guldägg den 30e. Jag mår fortfarande små illa till och från. Men lika bra att vänja sig
Tror inte min glädje kommer bli så långvarig :(
Tycker inte testet har blivit ngt direkt nämnvärt starkare, spec. känsla i u-livet.
haft en del värk i går kväll tidigt i morse.
vet inte om testens resultat kan ha ngt med att jag drack mycket igår kväll
Piggelin, är bara i v 4+5
välkommen hit
hej tjejer!
Fick igår en blodblandad flytning... inget ont i magen (förutom det som jag har känt hela tiden, typ lite växtvärk). ringde journummret idag och hon sa att det tydligen är väldigt vanligt när man slutar med vaggisarna...
är ändå orolig... är så himla rädd för missfall, vill inte gå igenom det igen...
Najje vad ledsen jag blir av att läsa sänder över massa kramar till dig.
Tog ett Cb idag, och det blev starkare iaf sen sist jag tog det. De test ja tog igår fick mig rejält att tveka. Detta plusset kom upp direkt och tydligare än sist. De som tynger ner är att mina bröstvårtor inte gör lika ont sen i lördags. Värken i magen som kommer och går och illamåendet är kvar. Ja får helt enkelt be till högre makter. Mailade kliniken om ja kunde få köra in göra ett vul i samband att göra ett blodprov som mäter blod hcg halten, får se om de godkänner detta.
Barnmorska från kliniken ringde, de ansåg inte de var lönt att köra så långt för ett beta-Hcg prov och vul visar knappt något nu ändå.
15 dagar kvar tills jag ska in på VUL.
De var iaf positivt att jag har ont i äggstockarna emellanåt
Ingen blödning!
sen sa de att jag är trög imagen att de hänger ihop med graviditeten.
De tyckte inte att jag skulle ta fler graviditets test.
Jag fick inget pluss på mitt test idag...fast jag blöder inte vad är felet?????
Panik!