Vi som äntligen blivit gravida via IVF Bf Juni/Juli 2011
CTRL + C för att kopiera listan efter du har markerat listan. Sen CTRL + V så kopierar du in den här.
CTRL + C för att kopiera listan efter du har markerat listan. Sen CTRL + V så kopierar du in den här.
När har ni tänkt att berätta för era föräldrar, anhöriga, vänner mm.?
Skruttfia. Ska försöka hålla tyst så länge. 4 veckor till puh länge Jag hoppas på att få något vul snart igen. Ska höra med gyn dr då han ringer mig.
Grattis strax , härligt! Försök tillåta dig att njuta och även din man
Är det någon som äter Omega 3? Kan någon rekommendera något närke, vart man kan köpa bra sån produkt? Just nu tar jag Albyl och folacin. Har ni fått reda på hur länge ni ska ta folacin? Äter ni andra vitaminer?
Jag äter inte heller fisk, de närmsta fisk som jag kommer är fiskpinnar
vi fiskade upp fiskar nu på hösten, men när ja kollar gravid tidining får man inte äta dessa fiskar..
Albyl har jag för att minska ev risk för missfall, små blodproppar som kan uppstå och blodtillförseln stryps och kan framkalla missfall.
Folacin = Folsyra, Folacin började jag ta då jag nedreglerades sen skulle jag fortsätta på dessa tabletter sa kliniken då jag hade plussat.
Har även Aco kvinna eller vad den heter en Ljung rosa lock. Men den tar jag inte nu då de inte är bra att få i sig för mycket folacin/folsyra.
**FÖRLÅT min text, vet inte varför det blir gått?!**
**Hm nu var inte min text grå?!**