• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

Jag hade BIM den 11/10 och är alltså idag på BIM+2.
    Testade idag, - stickan visade negativt. Fortfarande ingen mens.

Någon mer som passerat BIM som vill vara med i denna tråd?
    Dela med sig av sina eventuella graviditestsymtom? :)

Längtar
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-25 10:29
    Min mens kom på BIM+8. Plussade månaden efter på BIM-5, yay :D
  • Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!
  • Verra88
    Ja hej nu då jag var på toa märkte jag att jag börjar få bruna flyttningar på pappret.
    Kan det vara mens på g 10 dagar sen, jippi hormon rubbning något, inga test hemma så kan inte säga att jag inte är gravid men nu har ju bara denna bruna flytning just kommit om den försvinner om nån dag och de inte blir mens av det hela är det säkert graviditet eller? vad säger ni här inne??
  • Spe
    Dutten6 skrev 2010-11-22 12:31:38 följande:
    usch har du vart hos gun lr? va sa dom? hoppas allt ordnar sej iaf=) kram
    Ja och jag får mer provsvar denna veckan. Tack snälla
    kram
  • Dutten6
    Spe skrev 2010-11-22 18:12:40 följande:
    Ja och jag får mer provsvar denna veckan. Tack snälla
    kram
    ok, det är nog ingen fara ska du se.. men ja håller tummarna iaf=) kram
  • Rödtottan

Hej hej!

Då var det min tur att skriva här, har läst tråden i en månad nu och får väl konstatera att min mens är 20 dagar sen. Skulle haft BIM den 2 november men har bara vita flytningar eller så är jag helt torr.

Min mens har aldrig hoppat utom en gång när jag blev gravid (missfall), annars har den alltid kommit med ca 30 dagars mellanrum.

Möjliga symtom på graviditet eller annat..?

- Besk/bitter/metallisk smak i munnen
    - Ingen mens!
    - Torr eller bara lite vita flytningar
    - Märkliga drömmar
    - Inte särskilt attraherad av min pojkvän (tycker han luktar konstigt, urk, vilket jag aldrig har känt innan)
    - Inte särskilt öm i brösten men känner av lite ut mot armhålan. Hade så förra gången också.
    - Har haft dålig aptit senast tiden men sen några dagar tillbaka är jag vrålhungrig och kan knappt sluta äta.
    - Lite stickningar i mensmagen.

Testade minus på BIM dagen och även en vecka efter, sen har jag inte testat mer.. Tänkte att det kanske berodde på stress men jag har mått sämre förr utan att mensen har krånglat.. så nu börjar jag ju fundera IGEN! : )

Vad tror ni? Inte ett spår!

• Rödtottan
    Maoulin skrev 2010-11-22 15:39:34 följande:
    Bim+21 idag då! ( och med andra ord varken mens eller något plus)
    Jag vill dock tillägga att jag igår kväll började känna av en riktigt hemsk smak i munnen! Vissa säger ju att man kan få metallsmak i munnen under graviditeten, men jag vill nog inte jämföra detta med någon metallsmak.... Det håller i sig idag också.... ( att jag är noggrann med min munhygien bör tilläggas!)
    Någon annan som råkat ut för detta?
    Kan det också vara ett symtom?
    Jag har också en vedervärdig smak i munnen, lite som jag beskrev i mitt inlägg ovan men även också väldigt fadd. Känns som att man inte borstat tänderna på en vecka urk!
  • Rödtottan

Glömde säga att jag fick värsta finn-invasionen på rygg, armar, nacke, hals och bröst lite efter äl. Riktigt gigantiska finnar!! Har jättefin hy annars. De börjar försvinna nu men är fortfarande lite knottrg på ryggen..

• Klinga81
    Rödtottan skrev 2010-11-22 20:11:55 följande:
    Glömde säga att jag fick värsta finn-invasionen på rygg, armar, nacke, hals och bröst lite efter äl. Riktigt gigantiska finnar!! Har jättefin hy annars. De börjar försvinna nu men är fortfarande lite knottrg på ryggen..
    Hm, låter ju som att du har en hel del symptom. Många av dem kan ju vara tecken på mens eller annan hormonändring också men just finnar fick jag extremt mycket väldigt tidigt förra gången jag var gravid.
  • Maoulin
    Rödtottan skrev 2010-11-22 20:07:46 följande:
    Jag har också en vedervärdig smak i munnen, lite som jag beskrev i mitt inlägg ovan men även också väldigt fadd. Känns som att man inte borstat tänderna på en vecka urk!
    Ja, inte det minsta kul!
    Man liksom slutar andas i andras närhet.... ;D Hoppas detta försvinner bara!
  • Rödtottan
    Klinga81 skrev 2010-11-22 20:17:14 följande:
    Hm, låter ju som att du har en hel del symptom. Många av dem kan ju vara tecken på mens eller annan hormonändring också men just finnar fick jag extremt mycket väldigt tidigt förra gången jag var gravid.
    Ja precis, det kan ju vara någon hormonförändring.... shit, tänk om jag är gravid..känns kul men samtidigt lite överraskande när det inte är planerat. Även om man vet att det finns en viss risk med avbrutet..
  • Rödtottan
    Maoulin skrev 2010-11-22 20:19:06 följande:
    Ja, inte det minsta kul!
    Man liksom slutar andas i andras närhet.... ;D Hoppas detta försvinner bara!
    haha ja det gör man verkligen! Kan knappt pussa eller vara nära min pojkvän, försöker hålla andan men det går ju inte hur länge som helst.. : P hans hud luktar liksom sååå annorlunda och inte särskilt gott :(
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!