• TapetKlister

Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!

And3RZsoN skrev 2010-10-14 21:02:27 följande:
    hej hej jag hoppar gärna in här med =)

BIM + 3 testade idag men neg... hmm.. vart e då tant rööööd?

Väntar på att få hem nya tester så ja kan fortsätta testa mig fram för att få det där plusset ja väntar på :P ..
    Då hade du BIM samma dag som mig alltså
    och jaa testa till plusset lär man ju göra, för plus ska vi ha :D
    Längtar <3
  • TapetKlister
    JASS skrev 2010-10-14 21:19:13 följande:
    Här är en till! Är det nervositeten som gör det försenat eller vad?
    Haha jaa, det kan kanske vara så! Fast jag kan inte direkt känna att jag är mer nervös, stressad eller någonting sånt den här månad, så vi får hoppas att det nte är nåt sånt :)
    ulricaz skrev 2010-10-15 06:41:16 följande:
    Negativt i dag igen:( BIM+1 idag.
    Samma här, BIM+4 idag för min del.. snacka om att kroppen besegrat oss, vet inte alls vad den sysslar med nu alltså :P
    Längtar <3
  • TapetKlister
    Vänvette:
    Ja dom tankarna är jag också inne på, det känns konstigt att man inte fått något plus trots att man redan passerat BIM, det är ju så många som plussar redan 5 dagar innan BIM, så man börjar ge upp hoppet litegrann trots att mensen är sen!
    Ja finns inget värre än att vänta men som dom säger "den som väntar på något gott..väntar alltid för länge.." och i den här sitautionen kan jag verkligen hålla med!

And3RZson:
    Samma för mig, BIM+4 och negativt...fast på morgonurin! Du får testa det första du gör när du kliver upp imorgon, drygt att vänta en dag till bara för att man druckit för mkt ju! :p Så tänker jag också, är det negativt imorgon så tänker jag nog inte testa förrän BIM+10 och visas inget då så tar jag det som att mensen bara hoppat!

Andreae:
    Jag har läst om folk som plussat fått negativt på BIM+16 och sen plussat på BIM+20 så än ska du inte ge upp hoppet tycker jag! :)
    Längtar <3
  • TapetKlister
    kattaaa skrev 2010-10-15 22:39:04 följande:
    hej på er...
    Jag är på bim + 3 idag men ingen mens och inget plus.
    Ena stunden känns det som mensen är på väg , medans andra stunden känner jag inte en sak.
    Bläää.. Hatar att mensen ska strula nu när vi vill ha en till bebis
    Det är konstigt det där ändå, att det ena stunden kan kännas som att den är på gång och tvärtom! Så är det för mig också, eller inte att mensen är på gång, bruakr inte känna det! men att ena studen känner man sig gravid och en timme senare känner m an inget alls typ, haha!
    And3RZsoN skrev 2010-10-16 06:19:52 följande:
    Godmorgon...
    Testade mig imorse är på BIM+5 idag, hade ett test ifrån billigatester (tror ja det var ) :P iaf inte stickan som man kan testa med utan det andre testet...
    Man ska kolla på testet INNAN 5 minuter har gått... Det kom fram ett kontroll streck ( direkt ) å ett teststreck ca 4 min   efter... men svagt är det strecket... man ser det med blotta ögat utan att vinkla testet men det är inte JÄÄTTTE mkt färg på det... ååh blir så trött ... vet inte vad ja ska tro... tänker iaf köpa mig ett nytt test å testa om två dagar för att va hundra säker... men snacka om att man blir GALEN på dessa test...

Hur har det gått för er då?

kram
    Det låter ju lovande med ett svagt steck, hoppas det är starkare på måndag! :)  Ja man önskar ju verkligen att det skulle visas übertydligt att man var gravid! Du kanske ska köpa ett digitalt med veckoind? :)

Jag testade idag igen, är så svårt att hålla sig borta, men inget plus här inte! Är på BIM+5 idag!
    Längtar <3
  • TapetKlister
    Syster Stor
    Ja litegrann kan det nog påverka då du just tagit ut spiralen, så några dagar hit eller dit kan det säkert skilja. Fast däremot det där med låghormonare har jag hört att kan vara helt olika från ena graviditeten till nästa, så tappa inte hoppet för snabbt hörru! :)

LindaMagnusson
    Välkommen! :) Alltså det är ändå sjukt många som passerat BIM och varken fått plus eller mens, konstigt ändå att det är så många! Men nu hoppas vi på många plus här i tråden :)

Dutten6
    Alltså du menar att du kan se en skugga idag på testet från igår? Låter ju iaf som du har en del symtom, så hoppas att det är graviditets symtom och inte att mensen är på gång! Oki, ja men det är ju bra att du bokat tid för vul då får man ett säkert svar så hoppas ingen mens dyker upp innan dess! :)

Längtan efter fjärde barnet
    Oj vad konstigt att du plussat sent i alla dina tidigare graviditeter! Men det ger ju lite hopp för oss andra, att det faktiskt inte är försent trots att man passerat BIM för några dagar sen :)
    Fast jag förstår vad du menar, man vill ju gärna veta så fort som möjligt om det är något eller om mensen helt enkelt bara är sent :/ Lustigt ändå att det kan ändras sådär från en dag till en annan, vips så är det där liksom!
    Ja PLUSSA det ska vi :D

kiiia
    Min mage har också varit helskum, ena studen är jag hård för att sedan helt plöstligt nästan bli löst! Och precis som du kan jag känna mig lite illamående och sen går det över bara sådär, inte för att jag äter utan bara helt plötsligt! Ge inte upp hoppet än hörru! :)

And3RZsoN
    Jag håller tummarna för att du får ett starkt och tydligt plus på måndag då :)
    Längtar <3
  • TapetKlister
    And3RZsoN skrev 2010-10-16 15:04:20 följande:
    Här är en bild på testet ja tog imorse, det ser likadant ut nu som det gjorde på morgonen... ååh vill ju ha ett tydligt svaaar.... e så rädd att det kanske är ett spökstreck :( ser ni något?

Känner inte igen testet du använder, men jag tycker mig se ett streck där till vänster och då ser jag inte sådär suuperbra, så jag skulle säga grattis jag med! :)
    Längtar <3
  • TapetKlister

BIM+6 idag och fortfarande inget dera, usch vad less man börjar bli! Ska mensen komma så kan det lika bra komma nu! Fast jag börjar tro att den helt enkelt bara hoppat över denna månad. Och jag fick äl-liknande flytningar på det som jag räknar som BIM+9-10 men kanske hade jag ÄL då trots positivt äl-test 23-25/9. Isf har jag ju typ BIM någongång mellan mån-ons och det kan ju förklara saken!

bebissjuk

Ja ett positivt äl-test skulle jag nog inte riktigt lita på eftersom dom kan vara missvisande!
    Att du kräker låter ju lovande tycker jag  :)
    Tack å lycka till själv!

Dutten6:
    Jag ska nog också ta och ringa BM om det fortfarande är `+ vs mens´  på BIM+10, har inget lust att testa och testa fram till typ BIM+20 eller nåt sånt!

susieq82
    Oh ja, det kan du verkligen göra! Dom säger ju att det kan visa från BIM dagen och framåt, lycka till :)

Längtar <3
  • TapetKlister
    Drömmen om Elin skrev 2010-10-17 13:49:56 följande:

Hoppar in, har BIM idag ingen mens och inget plus. Tror de kan vara åldern som gör att man har längre cykel? vad tror ni? Man är ju inte direkt 20 och har lika lätt som dem att plussa när man passerat 30.

Jag vet inte att åldern spelar in på cykeln längd, fast vad vet jag :p
    vänvätte skrev 2010-10-17 15:39:54 följande:
    BIM+9 idag, ingen mens eller plus... Rynkar på näsan

Jag har trott att det var kört men när man läser här får man upp hoppet igen. Är det bara dumt?
    Ska man bara sluta tänka på det och försöka nästa månad. Men var är tant röd då? Varför kan man inte få ett besked från kroppen. Är väldigt hungrig idag, fast jag ätit en massa. Symtom? eller bara noja?
    Ja man läser ju om dom som plussar väldigt sent så lite börjar man ju hoppas då! Fast det är riktigt jobbigt ändå, att inte veta, man går och känner efter ännu mer efter man passerat BIM tycker jag!
    Det är svårt att veta om det är symtom eller inte :P
    MissSept skrev 2010-10-17 16:05:30 följande:
    Jag är på bim - 2..men jag har inga som helst grav symtom.. :( stickan visar tok negativt 
    Kan jag vara gravid ändå?  
    Du har inte passerat BIM ännu alltså? Tänkte då du skrev -2? Isf är det ju inte kört än :)
    susieq82 skrev 2010-10-17 16:29:02 följande:
    fuck!...tog ett test förut, för jag var så grymt nyfiken, men det visade NADA.
    Förra grav hade jag inga gravsymtom alls så jag vet inte vad jag ska känna. Jag har mått illa de två senaste dagarna, men jag tror det beror på att jag har varit lite nervös och stressat lite med studier..

tycker inte om när kroppen drar ut på sådana här saker eftersom man inte kan sluta tänka på det!! GrrrGlad 
    Förstår precis vad du menar! Riktigt jäkla drygt är det! Antingen ska det vara plus eller mens på BIM! Men inte här inte, gaah! haha
    Lintotts skrev 2010-10-17 20:01:34 följande:
    Här har fortfarande inte tant röd dykt upp, funderar på att kontakta BM i morgon för tid på tisdag, man blir nästan lite knäpp på att gå och vänta och undra. Hur ska ni andra göra? Fortsätta att vänta och ta hemma test elelr ska ni vända er till BM?
    Jag hade nog tänkt att vänta till BIM+10 har det inte hänt någonting så ska jag nog höra av mig och kolla vad som säger. Fast jag har börjat fundera på om jag kanske hade ÄL på det jag trodde var BIM+9-10, för då hade jag äl-flytningar! Fast jag fick utslag redan 12 dagar innan det, riktigt mysko! Om det är så så är jag bara på ÄL+14 idag
    Miss Perfect skrev 2010-10-17 21:25:23 följande:
    Kan man inte ta blodprov som mäter hcg i blodet? Kan man inte fråga om ett sånt när man gått och väntat hur många dagar som helst och varken får mens eller plus? Är BIM+15 och det börjar bli väldigt drygt på att vänta och inte veta faktiskt!
    Det där undrar jag också! Men dom brukar väl vilja att man ska vänta 10 dagar iaf efter BIM, har för mig att jag läst någon sånt, fast jag vet inte?
    Längtar <3
  • TapetKlister
    Miss Perfect skrev 2010-10-17 22:52:30 följande:
    Har också läst att man ska vänta 10 dagar efter BIM, tog morgonurin på BIM+10 och kväll på BIM+12 och nu orkar ja inte slänga ut mer pengar på att få negativa test. Det är ju så tråkigt och bara gå och vänta, man vill ju iaf veta :)
    Du får ringa till BM imorgon och höra vad dom säger! På BIM+15 borde man få göra sånt tycker jag :)
    Längtar <3
Svar på tråden Vi som passerat BIM, - inget plus och ingen mens!