rumpelstilskin skrev 2010-10-13 21:26:52 följande:
Hoppas det är ok om man hoppar in här!
Trodde först det var jag som skrivit ditt inlägg!! Stämmer precis in om du menar 10/10:)
Mina symtom är:
*lätt illamående i perioder under dagen
*något ömmande bröstvårtor
*HUNGRIG hela tiden fast ändå ingen matlust!?
*kissnödig mycket mer än vanligt
Har en gravsticka till men vet inte när jag ska våga testa igen
Håller tummarna för er!
Det där med ingen matlust har jag med, typ enda som jag känner att jag har matlust när jag äter Maxmat, haha!
apricos skrev 2010-10-14 08:53:14 följande:
Här är en till, Är tyvärr en som letar symtom men jag har ordenlig mensverk sen 5 dagar tillbaka innan dess har det molat på i magen och rikligt med ÄL-flytningar...
Jag testade med ÄL stickor och fick positivt den 25... men tyvärr neg på grav test.....Antingen har kroppen hakat upp sig eller ..... Vet ni hur långt efter BIM som man fortfarande kan hoppas på plus ?
Jag har läst om dom som plusat 2 veckor efter BIM, så det är nog vääldigt olika det där! Fast jag tycker att dom flesta verkar plusa innan BIM, varför kan inte vi också få göra det? :O
Allt är så himla osäkert, - först så är det allt det här med gravsytom som lika gärna kan vara äl-symtom och symtom på att mensen dyker upp.
Är mensen sen, - så kan den helt enkelt bara vara sen för att man är stressad, äter för dåligt, eller att man haft äl senare än man trott.
Får man en negativ gravsticka efter BIM, - så kan man ändå vara gravid, fast kanske inte
Varför kan det inte vara så enkelt, har man symtom och mensen är sen så är man gravid oavsett vad stickan säger? :P