• MollysMamma

SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.

Tiden går verkligen fort! Det är on otrolig känsla! Lite oroligt dock när bebis är lugnare än vad den brukar. Just nu väldigt lugn och det är en jobbig känsla...men det är nog bara bra.

Har haft ett par här idag som tittat på lägenheten. Dem blev förälskade så nu hoppas vi på ett bra bud från dem under helgen här, annars ringer vi upp mäklaren på måndag.

Jag tror stenhårt på dig!!! Sitter här och svullar och går upp medans du är så duktig, känns lite motigt Flört

Klart att ni får se ett Plus inom kort!

Vi gör ju det här tillsammans!!!

Ta hand om dig! KRAMEN

• MollysMamma

Hellu!
    Trist med bergodalbanan med tant röd. Man lever ju ändå på hoppet!!!
    Men GRATTIS!!! till viktnedgången! Ring direkt! Vi hoppas på ett plus snart nu då!!!{#emotions_dlg.flower}

Paret som var och tittade på lägenheten älskade den men fick inte ihop mer pengar för att fylla upp budgeten till det pris som vi vill ha. Tråkigt. Men imorrn ringer vi mäklaren och använder oss av honom. Tråkiga avgifter men jag orkar inte ta hand om det här själv. Jeppe vill ju sälja men tar inte tag i saker själv så nu lägger jag ner jag med.

Det är bra med mig. Förutom att kropp och psyke säger ifrån. Har varit hemma sen i tisdags, fick en panikattack natten till torsdag. Åkte in till BB i fredagskväll för då hade jag inte upplevt några rörelser sen i torsdags och var helt låst av oro.
    Allting var bra, fick höra hjärtljud och efter ca 5-10 min började jag slappna av i kroppen och då fick jag känna rörelser ige. Usch jag förtjänar inte att få sitta i den här skiten! Jag är värd så mycket bättre! Nu tänker jag inte gräva ner mig mer, det som sker sker ändå. Det är jag och bebis nu!!!

Vill höra vad som sägs när du kontaktat läkarna! Ta hand om dig!

KRAM KRAM

• MollysMamma

Hej!

Ja det är skönt att få veta att h*n mår bra. Jag ska till kuratorn imorgon och prata av mig lite, tror jag ska börja gå hos henne igen. Ska försöka få hjälp med sjukskrivning ett tag så jag får jobba lite mindre och få mer tid till ro och återhämtning. Jag orkar inte mer nu.

Det är verkligen skit jobbbigt att bo så här med Jeppe. Han kör på typ som vanligt, skojar och skrattar. Passar upp på mig men verkar ändå så himla nöjd med att vi har gjort slut och han ser så fram emot att flytta. Det gör ont i hla mig. Jag förstår vad du menar och jag vill också att han ska flytta så jag får börja ta reda på ordentligt vad det är för tankar och känslor jag har egentligen. Nu är det så mycket som snurrar i kropp och knopp. Vill bara få landa.

Vad tråkigt med kilot, envist! Men men det tappar du snart så du kan ringa. Blir ju sådär ibland.

Ta hand om dig!

Kramen

• MollysMamma

Jag har fått tid till en läkare på måndag och jag hoppas att jag får hjälp.
    Min familj och mina vänner är väl medvetna om min situation och jag har ett enormt stöd från alla. Jag känner mig väldigt trygg och vet var jag har dem.
    Alla är dock så ckockade över Jeppes beteende och på den han har blivit. Ingen förstår riktigt vad som hände och händer, men jag har ett enormt stöd runt omkring mig.

Kram

• MollysMamma

Ja det är skönt och jag vet att jag har dem nära!
    Nej inge mer om lägenheten, får inte tag i mäklaren heller så nu är en vecka bortkastad...suck.
    Ja jag hoppas jag kan få landa lite och kunna plocka upp bitarna efter mig ett litet tag framöver. Sjukskriven på heltid några veckor vore väldigt skönt att få. Är visst viktigt att ta reda på hur det funkar med FK också om sjukskrivning såhär nära mammaledighet, kan räknas på konstig inkomst annars...ja jag fattar inte riktigt hoppas att läkaren vet lite mer och kan hjälpa mig lite...

Hur går det för dig på vågen? Jag har gått upp massor!!! he he he USCH!! Obestämd

KRAMEN

• MollysMamma

Åååhh!!! Grattis! Klart vi håller tummarna! Så spännande Glad

Tack det är ganska bra med mig. Var hos läkaren idag och har blivit sjukskriven from imorgon och en månad framöver så får vi se sen.
    Det händer inge mer med lägenheten dock men jag ska på visning på onsdag på en lägenhet inne i stan där jag vill bo, så nu kan det köra ihop sig med ekonomin. Men men en sak i taget.

Njuter av vårvädret gör jag iaf!!!

Kramen

• MollysMamma

Soyaa: Hej! Tack för värmande fina ord! {#emotions_dlg.flower}

Akinna83: Ja det ska bli kul att se den äntligen, var ju längesen jag visade mitt intresse om den så det är spännande. Inget hör vi från mäklaren men jag jobbar på att få ut vår lägenhet på privatmarknad. Skrivit om den på facebookFlört har fått några intressenter men man vet ju aldrig hur långt det går.

Känns skönt att få tid för sig själv och försöka ordna upp sitt liv som singel och snart ensamstående mamma. Jeppe och jag är nog tyvärr helt över, jag känner mer och mer att det inte finns någonting kvar, så det ska faktiskt bli skönt när han flyttar ut.
    Hoppas nu bara att jag får ett nytt hem att börja om i!

Det har verkligen varit mycket nu den senaste tiden. Hela mitt liv har ryckts upp med rötter och allt!

Ta hand om dig! Vi hörs snart!

Kram

• MollysMamma

Jag engagerar mig väl mer, han går ju bara oh väntar på att få flytta. Men visst hjälper han till att ringa runt oh så...

Tack desamma! Njut av grönsakerna! Flört Jag ska njuta av allt det goda tillsammans med bebis!

GLAD PÅSK!!

Kram Kram

• MollysMamma

Hej! Har ätit gott så det räcker oh blir över!
    Ja gud vad spännande, men oroande åxå jag förstår precis.

Jag har pratat med Jeppe oh sagt hur jag mår oh känner. Vi ska lägga ner att jaga köpare tills jag har fått ett nytt hem jag med. Tycker det är jobbigt att hänga löst i luften utan ett hem, om nu det skulle gå fort att få lägenheten såld. Jag sa att vi kastar ut den med hjälp av mäklare så fort jag har fått napp om bostad. Känns lite lugnare iaf.

Ta hand om dig oh ha det bäst! Solig

Kramen

• MollysMamma

Hellu!
    Välkommen Rocky Mountain!!! Det har blivit en lång tråd det här. Är så glad att jag fann Akinna83.
    Lycka till på onsdag. Tyckte också det var skönt när en utredning kom igång. Skrämmande och spännande, jag är med dig precis!

Då hoppas vi som sagt på 2 Plus snart nu då!

Med mig är det väldigt känslosamt och ostabilt. Gråter mycket, försöker ta mig igenom Jeppes utflytt. Det är jobbigt. Vi har dock varit på banken idag och fått hjälp med allt det där med ekonomin. Känns bra på ett jobbigt sätt. Skickar in ett brev till FK om att jag önskar havandeskapspenning from sista sjukskrivningsdagen, jag orkar inte hålla på oh hatta mig fram längre nu. Vill ta vara på den sista tiden av graviditeten och försöka njuta så mycket jag bara kan! Hoppas att dem är snälla mot mig bara...

Lycka till på fredag! Herregud jag blir så pirrig för din/er skull! Glad

Ta hand om er!

Kramen 

Svar på tråden SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.