• blirmamma2012

SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.

planen är att jag ska gå ner ganska många kilo, förhoppningsvis ändrar sig hormonerna i kroppen. I andra hand blir det medicinsk hjälp typ pergotime tror jag!
    I annat fall blir det IVF!
    Men jag hoppas att det kommer lyckas innan IVF....Känner att tiden springer just nu!!
    Kram

• blirmamma2012

Okej! Det händer mycket runt och "i" dig nu då! Jag håller verkligen tummarna för att det denna gången ska lyckas för er!
    Det måste kännas konstigt att inte veta helt om man kan njuta av sin efterlängtade graviditet! Men håller den rackarn sig kvar så är ni varje dag ett steg närmare att bli föräldrar Hjärta
    Många kramar!

• blirmamma2012

Oh man blir lite rörd av det du skriver! Oj vad roligt att få veta garanterat att det verkligen finns någon där inne!! Och SKA stanna ett bra tag till Flört
    Här är allt som det ska!!
    Kram

• blirmamma2012

Hej hej!!
    Här är det bra mitt i allt snöande och adventsfixandeFlört
    Vad spännande detta är, ska bli roligt att följa din/er väg!! Är så glad för din skull!
    Det kommer bli en riktigt rolig överaskning för släkten och vännerna!! Kanske är tidigt att tala om nu till jul men den absolut bästa julklappen iallafall HjärtaGlad
    Kram

• blirmamma2012

Hej!
    Ett tag sedan jag skrev....
    Hur är det med allt? Mycket nu inför jul?!
    Här ska man dessutom fira födelsedag några dagar innan jul...men alltid skoj med lite festTungan ute
    Hoppas allt är väl med den lilla krabaten i magen också!
    Kram kram

• blirmamma2012
    Hej Joel4ever
    Välkommen till denna lilla tråd!
    Jag har lyckats med att gå ner 9 kg...men med tanke på alla godsaker i denna månad så har jag inte haft så bra karraktär...vilket resulterat i att jag gått upp 1,5 kg
    Men jag har bestämt att jag ska ta tag i viktfrågan på allvar igen efter nyår!
    Ska dock försöka hålla vikten och inte gå upp ännu mer.
    Vi får peppa varandra!
    Lycka till
    Kram
  • blirmamma2012

Har inte tittat till "er" här på länge! Hoppas ni hade en bra jul, det hade jag iallafall Glad
    Hoppas det nya året kommer firas in på bästa sätt...
    Gott nytt år önskar jag er!
    kram

• blirmamma2012

Ja du får ju skåla i pommac eller alkoholfritt bubbel! Men nästa år kommer kanske bli det bästa någonsin FlörtSolig
    Ta hand om er och ta det lugnt bara!
    kram kram

• blirmamma2012

Oh vilken julklapp...Helt klart den bästa man kan få Glad
    Många grattiskramar!
    Kram

• blirmamma2012

Nytt år och nya möjligheter!! Jag hoppas 2011 kommer att bli ett kanonbra år med många nya utmaningar och händelser!
    För er del kommer det hända mycket detta året!! De små knytena kommer att få se sina underbara mammor och pappor i verkligheten...inte bara inifrån Flört
    Hoppas ni har det bra kära trådmedlemmar!
    Har ni kommit på några roliga nyårslöften??
    Kram på er

Svar på tråden SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.