Hej på er!
Jag är så spänd för din förlossning ska du veta Edgirl. Skönt att veta att din mamma finns där hos dig! Vad häftigt att du snart är mamma Så länge som du väntat på detta! Jag håller alla tummar och tår för att det ska bli en bra förlossning!
Kommer Jeppe att vara med på förlossningen, har han sagt något om det?
Rocky: Jag vet inte hur det funkar med Rosenrot efter ÄL, men det finns några trådar om olika sorters hälsokost man kan kika in på här på FL. Bidrottning gelé är också något preparat en del använder, men jag är dåligt insatt i vad det hjälper för om det är att få igång ÄL eller lättare bli gravid?!
Vi har berättat för några av mina släktingar då vid midsommar! 3 kompisar till mig vet om det och mina syskon m familj. Min ena brorson trodde inte på mig när jag sa att hans ska få en kusin, "Fan vad du ljuger Annika" Sa han istället! Så han blev nog en aning chockad
Jag har varit väldigt öppen med att vi haft svårt att få barn så det är många som vet att vi skulle påbörja hormonbehandling nu under sommaren...på jobbet är det därför en del som frågar hur det går med utredning och om jag börjat äta hormontabletterna ännu! Jag känner att jag gärna väntar med att berätta om den fantastiska nyheten på jobbet till efter semestern, annars vet hela arbetsplatsen om det inom några timmar (jobbar på ett äldreboende med 45 kärringar, djungeltelegrafen går ganska fort om något nytt händer) Så därför väntar jag och säger istället till de som frågar att vi ska börja med tabletter under semestern!
Jag går på semester v. 29, det ska bli sååå skönt! Är riktigt trött på jobbet just nu! Känns gott att man förhoppningsvis bara jobbar till slutet av november och kan gå på havandeskap, sen.
Oj blev ett ganska långt inlägg!
Ha det gott, ta hand om er mina vänner!
Kramar