• MollysMamma

SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.

Det ska bli kul med lite folk här hemma! Jeppe ska vara här då :) Blir spännande o se hur han beter sig! Hahaha

En så länge är det fint ute, solen är framme! Fortsätter uppehållet ska vi gå en långpromenad till en mataffär o handla lite!

Ha det gott!

Kram

• MollysMamma

Hej!

Ja Jeppe har liksom aldrig gillat mina vänner :) så det blir intressant! Men det ska bli kul!

Ja det är lite så jag tänkt, att vi ska få kolla hur en vardag känns tillsammans och hur det funkar med hans jobb o så.

• MollysMamma

Här har det varit uppehåll, solen har tittat fram men det har blåst mkt. Vi tog oss ut på en långpromenad iaf ;)

Kram

• MollysMamma

Jag känner att jag mår bra "ytligt". Försöker hålla ett glatt och piggt yttre, men jag känner mig ganska dö på insidan. Jag känner mig så ensam och har börjat känna mig så utnyttjad. Utnyttjad av Jeppe som verkar tycka att det inte är så svårt att uppfostra Molly själv, och att det då passar honom att träffas så sällan.

• MollysMamma

Jag hoppas att den första veckan vi ska prova bo ihop, ska ge oss svar, åt det ena eller andra hållet...

Kram

• MollysMamma

Nej jag vet... Jag hoppas på veckan då vi ska bo ihop och att jag har mer glädje och ork efter resan.
    Jag har inte pratat med honom än hur jag har tänkt :) men vi ses i helgen så jag ska ta upp det då.

Kram

• MollysMamma

Hej!!

Haha låter som en välbehövlig klippning!!

• MollysMamma

Jag har varit på stan idag o handlat lite smått o gott! ;)

Jeppe jobbar sent idag så vi ses inte ikväll. Men imorrn ska vi fira hans pappa som fyller 60 år idag.
    Jag hoppas han stannar över natten imorrn, men vi har inte pratat om det...

• MollysMamma

... Jag tycker vi behöver tiden tillsammans men han kanske kör på att han ska ha Molly själv...

Ha en härlig helg!!

Kraaam

• MollysMamma

Hellu!!!!

Va blev det för frisyr?!

Svar på tråden SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.