• MollysMamma

SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.

Hej!

Har det gått bra med allt idag?

Jag och Molly har varit ute i lekplatsen. Så härligt att se henne sitta i sandlådan i solen. Hon har blivit så stor!!!

Jag pratade med Jeppe igår. En test för oss i fyra veckor framöver. Han ska ha Molly en natt på helgen och försöka få till en gång i veckan. Han ville inte att vi gör slut utan vi ska prova det här nu och se sen hur vi känner för varann. Jag sa dock att han får höra av sig.
    Känns tungt att det jag varit mest rädd för är här nu. Att "lämna bort" Molly. Usch!

Kram Kram

• MollysMamma

Ja fy... Han ska ha henne imorgon till på torsdag. Gör ont i kroppen nu.

Jag kommer vara mammaledig ända fram till jag börjar jobba. Jeppe får väl ta ut nånting av de dagar som finns kvar sen.

Jag har ansökt om inskolning den 6 aug. Har tänkt börja jobba sista veckan i aug.

Va sa dem på "Efter tio" då?

Kram Kram

• MollysMamma

Hej!

Ja det går säkert bra för Jeppe, värre för mig ;)

Jaha man tycker 2 år! Är helt med när det gäller barnets bästa såklart, men det ekonomiska styr tyvärr för min del, precis som han sa åxå. Finns inte dagar kvar så jag kan vara hemma längre. Svårt att vara ensamstående.

Kram

• MollysMamma

Ha ha nej jag tror väl inte det !!! ;)

Ja det hade gått bra med Molly.
    Jag var väldigt lugn här hemma. Kände saknad och längtan såklart men njöt av egentiden ;) det var skönt att gå oh pula hemma, duscha läääääänge oh smaskade glass i soffan ;p
    Han ska ha henne på lördag till söndag igen.

Kram

• MollysMamma

Hej!

Jag ska hem till en tjejkompis och mysa imorgon. Jeppe ska ha Molly över natten.
    Idag har det gått för runt, är helt slut nu.
    Molly var jättetrött och har somnat nu... Inte så väldigt bra men det är ju helg ;)

Kram

• MollysMamma

Hon sov 45 minuter ;) Men hon är trött, vi har badat och lekt. Hoppas hon somnar innan nio iaf, för jag är trött åxå!!! Ha ha

Va härligt! Hoppas åxå på fint väder imorrn!

Ha det så gott!

Kram

• MollysMamma

Välkommen!

Önskar er all lycka! Denna övervikt är inte att leka med. Jag gick ner elva kilo inför vårt andra ivf, det är inte lätt men motivationen är ju god.

Verkligen lycka till!

• MollysMamma

ettplustack: Grattis!!! Helt fantastiskt. blirmamma2012: Jeppe hämtade Molly senare än jag trodde då han var ledig hela lördagen, fattar inte att han inte vill ta vara på alla minuter han kan få! Men men, hon sov hos honom iaf och det hade varit tuffare den här gången ;) Hon är jätte förkyld och extra känslig... Skruttan... Jag njöt iaf. Hade en skön kväll med en vän, var hemma runt elva och myste lite i soffan innan jag la mig. Nu är hon hemma igen min lilla sjukling

• MollysMamma

Ja fy det är mycke skit som går nu! Molly har varit täppt o snorig länge nu, ska höra med dem imorrn på BVC.

Jeppe sa att han tycker det är roligt att få vara själv med henne och att det känns skönt att få veta att han klarar av det ;)

Han var här igår o titta på film med oss. Jag tycker det känns som att vi kommer bryta upp...

Kram Kram

• MollysMamma

Ja det kanske är bäst så. Som du säger har vi ju alltid Molly...

Svar på tråden SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.