• MollysMamma

SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.

Idag spöregnar det! Jag har så gott som varit uppe hela natten. Molly sover ca 5 min sen gråter o yrar hon. Tänder på G. Typ 3 på en gång. Det och förkylning, nu är det inte roligt för min lilla tjej

• MollysMamma

... Tänkte att jag ska fråga om Jeppe vill komma o bo hos oss en vecka eller så för att se hur vi fungerar tillsammans i vardagen. Vi måste ju försöka nåt nytt iaf... Får se vad han tycker om det ;)

Va tror du?

• MollysMamma

... Kom du ut på lång promenad?
    Hur går det med kilona? Jag klarar det inte... ;)

Kraaam

• MollysMamma

Hej!

Skulle åxå vilja börja på nåt gym eller nån klass av nåt slag men så svårt med Molly.

Hon är piggare nu iaf men ff snorig och hon drömmer mkt tror vi då hon vaknar o yrar så ofta :)

Vi fick inte till det igår iaf ;) men vi låg nära o pussades o kramades :)

Jag frågade om han ville komma o flytta in ett tag...

• MollysMamma

det ville han. Helt klart ett vettigt försök sa han.
    Sen nämnde jag hur jag tog hans sätt om ikväll, han blev skit sur o kunde inte alls fatta hur jag menade. Jag sa bara att där ser vi hur olika vi tänker... men att jag självklart tycker han ska iväg o att jag förstod grejen.
    Det lugnade sig o vi släppte det snart...

Hehe

Ha en härlig helg!!!

Puss o Kram

• MollysMamma

Åh det låter ju toppen!!

Härligt med dop :) När blir det av?

Vi ska träffas imorrn igen. Men han stannar nog inte. Jag tänkte föreslå att vi bor ihop veckan fram till att vi åker. Då får vi ju träffas mkt men sen en vecka till att få lite distans o tänka över det lite.

Kram

• MollysMamma

Hej!

Jasså ingen vigsel samtidigt ;) haha

Hoppas det är bra med er! Och att helgen varit bra.

Min helg har absolut varit okej, på alla sätt.

Idag har jag känt att jag inte är mig själv. Jag är trött, tom, inte glad, känner liksom ingen glädje...

Såklart när jag är med Mollybus

• MollysMamma

... Min älskling!!! Men inte annars...
    Jag är irriterad på så mycket, slut helt enkelt...
    Det är inte roligt att känna såhär :(

Hoppas det går över snart!

Ha det bäst!

Kraaam

• MollysMamma

Fy fan! Det har snöat hela fm!!! Det är vinter här igen :( Som tur är har det slutat nu iaf....

:/

• MollysMamma

Hej.
    Jag var inne hela dagen igår o myste med Mollybus! Nej det är 2 veckor kvar bara! O 1 dag ;) Nedräkning o packning pågår! Den 28 e nu har jag lite "öppet hus" för vänner då jag fyller 30 den 29 e!!!

Svar på tråden SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.