• MollysMamma

SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.

Ja det är skönt att ni är två, jag har inte alls många dagar kvar. Jag kommer ta ut fem veckor semester för att få ihop det :/

Jag sa till Jeppe att jag tycker det känns onödigt att ansöka om dubbeldagar redan nu eftersom vi inte vet var vi står i juli. Ses inte vi så är han pappaledig men har Molly endast 2 nätter i veckan, onödigt sa jag. Han svara bara att det tar vi inte nu utan försöker jobba på att det inte ska bli så, positivt? Eller säger han bara så för att glida med lite till? Jag måste vara rak och kall nu för att få veta säkert.

• MollysMamma

Ja det känns skit att ta ut 5 veckor. Funderar dock på att ta ut 20 dagar och ta tex fredagen som 180 kr fp... Ska ringa hon som har hand om lönerna...

Ja eftersom han inte verkar vilja ge upp undrar man ju, men jag är riktigt riktigt trött på det här nu så jag kommer kräva raka besked och egentligen vet jag ju att vår relation inte är tillräckligt stark att kunna ta dem besluten, men det är det enda rätta just nu... Vad jag kan göra.

Nästa vecka kommer dem och renoverar hemma!!!

Kraaam

• MollysMamma

Jag kommer ta 20 dagar, så blir det väl 5 veckor med 5 dagar 180 kr fp?!

Mitt sovrum, vardagsrummet och hallen ska tapetseras och så målar dem väl lite åxå ;)

Chefen har dock dragit bort massor av fina tapeter som vi inte får välja på :/ bara väldigt tråkiga kvar tyvärr... Har verkligen beslutsångest...

Kram

• MollysMamma

Vi har åxå varit ute!!! Så härligt!
    Har köpt vårkläder till Molly. Nu slipper hon ur sina overaller ;)

Ha en skön helg ni med!

Kram

• MollysMamma

Det kan komma bakslag!!! Men det hoppas vi inte på! Sååå härligt med sol och vår. Typiskt på de 3 overallerna... Men dom kan du sälja vidare ;)

Nu har Molly och jag flytt vår lgh. Trist men kommer bli skönt när det är klart och fint. Förhoppningsvis på fredag senast!!!

Kram Kram

• MollysMamma

Klart det kommer mer bebisar!!! ;)

Vi bor hos mamma o pappa, lite trångt men förhoppningsvis är det klart till fredag!!! Ska bli skönt och kul att få åka hem o göra iordning!!!

Nu ska jag på infomöte om förskollärarutb.

Kram Kram

• MollysMamma

Har tänkt som dig när det gäller barn. Jag tänkte absolut inte skydda mig och skulle det bli så blir det. Men nu äter jag P-piller pga PCOs och ja sexliv vore ju ett plus!!!

• MollysMamma

Hahaha jag ska tatuera en stork med paket i höst har jag tänkt!!!

Hur är det med er i aprilvädret? Som börjat redan i mars ;)

Jag får iaf komma hem till lägenheten imorgon, äntligen!!!
    Ska bli skönt.

Har pratat med Jeppe och man blir ju inte riktigt klok!!! Suck...

Ta hand om er!

KRAM

• MollysMamma

Usch för magsjuka, tur den gick över fort iaf.

Ja nu längtar jag hem faktiskt, till sitt eget. Märker på Molly åxå att det är annorlunda.
    Hon kryper jättefint nu!!! Säger mamma heeela tiden!!! Är väldigt stolt mamma

• MollysMamma

... just nu!!!

Jeppe vill ff att vi ska jobba på oss. Jag sa att får jag inte träffa dig vill jag vara fri, jag förstår det säger han då?!!

Han jobbar mkt för att han inte klarar sig annars, men han vill träffa oss BÅDA.

Svar på tråden SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.