• blirmamma2012

SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.

Hej välkommen ettplustack!
    Trevligt med en till som hoppar in i tråden :)
    Tråkigt för dig/er att det inte fungerar med pergotime! Håller tummarna nu för att vi alla ska nå våra mål i år! Allra hellst för din del "ettplustack" med tanke på hur denna eviga väntan och längtan efter ett barn är fruktansvärd! Men jag hoppas att vi kan stötta dig här iallafall! Bättre motivationskälla än att bli mamma är svårt att hitta!

MollysMamma: Hur har helgen varit? Gått bra för Molly att vara hos pappa?
    Idag skiner solen och det blir en härlig utedag har jag tänkt!

Kram

• blirmamma2012

Ettplustack: Jag var inne på din profil, såg att du blivit gravid! Stort GRATTIS :)

• blirmamma2012

MollysMamma: Stackars Molly som är förkyld :( Det går ju en massa skit nu både influensa och förra veckan låg min mamma i halsfluss! Kommer säkert kräksjuka också! Glad så länge man slipper bli dålig!
    Lite synd att Jeppe inte vill ha Molly hos sig mer än han har. Hoppas han inte blev helt avskräckt denna gången, om hon var lite gnälligare nu i och med förkylningen!
    Hoppas hon blir pigg snart igen!

Kram

• blirmamma2012

Tråkigt att ni förmodligen kommer gå skilda vägar, men kanske inte helt oväntat.
    Blir kanske lättare för er båda om ni bestämmer er för att vara singlar istället för att varken veta ut eller in. Molly förenar ju er oavsett hur ni gör. Kanske vore bra att ni får fokusera mer på er själva.

Hur gick det på bvc idag? Jag ska åka till bvc också, Teo har fått en knuta på bröstet som vi ska kolla upp!

Kram

• blirmamma2012

Ja ingenting säger ju att ni inte kommer ses mer eller att beslutet ni fattar kommer vara för evigt. Men som ni har det nu verkar ju inte någon av er tycka är riktigt bra! Och det leder ju inte direkt till annat än att ni inte vet var ni har varandra.
    Jag är säker på att ni kommer fram till det bästa!

Kramar

• blirmamma2012

Okej! Du kanske ska byta ut din lilla Iphone?! Jag har visserligen en sony ericsson som inte heller är bra. När man ska svara skickas det ibland upptaget ton eller kopplar jag bort samtalet helt! Irriterande med de där smarta telefonerna Flört

Jag vet inte vad det kan va för knuta, men det är som en liten knöl som buktar ut och är lite blågrön som ett blåmärke. Vi såg det i fredags tror jag det va. men han har iallafall inte ont när man trycker på den. Får se vad de ska hitta på med honom på bvc, ska dit vid 14:45 idag!

• blirmamma2012

Godmorgon!
    Vi var på bvc igår och förmodligen är det ett brustet blodkärl. Eftersom han inte har ont när man trycker på eller runt det så behövde vi inte åka in till barn igår, men läkaren skickar remiss för att kolla så det inte är något annat!
    Så nu är det bara att vänta på att få remissen!

Det verkar som att Peter o Teo fått en släng av influensan! Peter hade feber och ont i kroppen igår. Teo var gnällig både igår och i förgår. Så fort han inte fick vara på en så skrek han. Ibland hjälpte inte det heller, utan skrek konstant. Hade nog lite feber igår kväll, tyvär har jag varken febertermometer eller febernedsättande för barn hemma. Hoppas han är bättre idag mitt lilla hjärta! Ja båda mina hjärtan förstås Flört

Lycka till på bvc idag för er del! Hoppas Mollys förkylning ger med sig :)

Kramar

• blirmamma2012

Idag har Teo varit mycket piggare. Trött och sovit mycket, men varit på bra humör när han varit vaken! Inte alls så gnällig som igår.

Hur gick det för er på bvc? Hade de något mot Mollys förkylning som kunde hjälpa?

• blirmamma2012

Jisses hon är inte den lilla tjejen längre! Tiden går så himla fort!
    Märker hur veckorna rusar fram nu när man är hemma med Teo! Träffade en tjej igår som jag inte träffar annat än på facebook typ, hon frågade hur gammal Teo va nu, han är 5 veckor, "herre gud jag tycker det kändes som det var 2 veckor sedan du skrev på facebook att han kommit ut"
    Alla säger ta vara på tiden, det går så fort! Det håller jag verkligen med om =)

Nu blir det lite kaffe ute i solen!

Kram

• blirmamma2012

Skönt med promenader nu när vädret är härligt =) I helgen ska det bli bra väder här iallafall, hoppas prognosen stämmer!

Igår var vi på mitt jobb och hälsade på! Det var roligt att träffa jobbarkompisarna igen =)
    Vissa umgås jag med, men de man inte träffar så ofta var trevligt att prata med!

Ha en trevlig helg!
    Kramar

Svar på tråden SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.