• blirmamma2012

SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.

Hej!
    Jag har gått in i v. 15 så visst rör veckorna på sig. Jag känner som stickningar precis nedanför naveln och som "bubbel" i magen! Vi har även fått tid för ultraljud, det kommer bli i slutet på augusti Glad

Hoppas att det lyckas för er snart Rocky! Vet hur jobbig den där hemska längtan och väntan känns...men så småningom kommer det lyckas det är jag säker på!

Edgirl hur mår lilla Linnéa? Och hur går det för dig och Jeppe?

Kramar {#emotions_dlg.flower}

• blirmamma2012

Oj herre gud vad tankspridd jag är...självklart heter lilla tjejen Molly och inget annat! Kan det vara graviditets-demens som drabbat mig Flört
    Roligt att ni träffas en del! Men jag förstår din oro!

Kram

• blirmamma2012

Hej på er!
    Vad tråkigt Rocky, men det kanske är som din kompis sa...vi hoppas på det!
    Vet hur trist det var varenda gång tant röd kom på besök! Men tappa inte hoppet!

Peter och jag var på MVC igår och fick höra hjärtljuden på vårt lilla underverk! Jag var jättespänd och nervös för att det inte skulle finnas något hjärtljud. och när det dröjde innan BM hittade så blev jag knappast lugnare. Efter en smärre evighet så lyckades vi höra det lilla hjärtat! Underbar känsla! Tyvär hörde inte Peter det lika väl som jag! men vi är världens lyckligaste just nu :)

Hoppas ni har det bra i sommarvärmen!

Kram

• blirmamma2012

Hej igen!
    Var inne och kollade din bild du lagt upp Edgirl! Vilken fin familj ni är Hjärta

• blirmamma2012

Förstår det!
    Hur har det gått nu den senaste tiden? Har Jeppe varit mycket hos dig och Molly?
    Hur går det med Molly annars, amning och så funkar bra eller?
    Hoppas det löser sig för er fina familj! Jag håller tummarna Hjärta

Kram

• blirmamma2012

Hej vännen!
    vad roligt att ni träffas och ser ändå på en framtid som "vi" och inte "du & jag". Jag hoppas att det kommer bli till er fördel att ni kan träffas mer när du flyttar in till Nyköping! 
    Bara ta det lugnt ni har ju all tid i världen så stressa inte fram något!

Vad skönt att höra att Molly växer och mår bra! Skönt för både dig och henne om hon fortsätter sova gott om nätterna!

Här mår vi prima om man bortser från att illamåendet inte riktigt vill ge med sig! Men man ska inte klaga det är ju tecken på att det lilla livet mår bra iallafall! Snart är det dags för ultraljudet! Ska bli såå spännande!

kram

• blirmamma2012

Hej på er!
    Ett tag sen någon skrev här! Hur är det med er?
    Nu har jag börjat jobba igen efter semestern...igår berättade jag för chefen att jag är gravid. Hade tänkt vänta med att berätta, men situationen som uppstod var ändå lämplig till att berätta!
    Hoppas att ni mår bra och tar hand om er själva och varandra Glad

kram

• blirmamma2012

Vi håller tummarna Rocky! Om det inte lyckas för er, vad händer i nästa steg? Hur länge måste ni försöka "själva"?

Jag hoppas att det snart kommer ett plus på stickan hos er också!

Här är det bra, på tisdag ska vi på ultraljudet och få titta på vårt lilla mirakel Solig Väldigt nervöst men såå spännande!

Kramar  

• blirmamma2012

Hej!
    Vad roligt att se att du skrivit...blev nästan lite orolig att något alvarligt hade hänt!!!
    Förstår att det känns jobbigt med Jeppe att han aldrig behöver ta samma ansvar som du utan kan komma och gå lite som han känner! Men jag hoppas för eran skull att det ska gå på rätt håll och att ni ska så småningom kunna ha ett liv tillsammans som familj under ett och samma tak!

Ultraljudet nja...för min del så tyckte jag  inte att det var så speciellt som jag föreställt mig, jag såg ärligt talat inte ett dugg förutom en fot! Och det tickande lilla hjärtat så det var ju spännande och verkligen ett bevis att det finns någon inne i magen! För Peters del var det tydligare! han kunde se huvud och ögon och allt möjligt! Men vi ska tilbaka nästa torsdag för att vi var lite för tidiga så man kunde inte se klaffarna på hjärtat och njurarna. Sp vi fick ingen bild denna gången, men det blir nästa!

Nu vet mina jobbarkompisar om att vi ska ha barn och det blev nästan en världs sensation...folk är som galna och verkligen glada för vår skull! Helt otroligt :)

Ha det så gott
    Kram på er

• blirmamma2012

Hoppas för er skull Rocky att det kommer lösa sig innan dess! Ännu en process att gå igenom behöver ni väl knappast!

Här växer magen och jag mår kanonbra Solig
    På det andra ultraljudet kunde jag se mer att det faktiskt var en liten människa! Så nu känns allt mycket mer verkligt och jag kan känna att det rör sig i magen så nu känner jag mig mer "säker" Ännu kan mycket gå snett men för varje dag är vi närmare målet DrömmerGlad

Skönt och höra att ni mår bra Edgirl. Hur är kontakten med Jeppe? Bra hoppas jag!!

Förstår Rocky att det känns tungt att läsa trådarna här på FL när det blir så mycket fokus på barnlängtan! Men snart kommer ni lyckas Hjärta

Kram

Svar på tråden SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.