plus efter ivf
Ni som har gjort KUB-test. Hur går det till? Får man svar direkt?
Jag ska göra mitt nästa vecka. Är nervös som bara den.
men KUB ska man ju ta blodprov först.
Lycka till.
inväntar svar o även jag får göra KUB
Bebb. Härligt du sluppit mer blödningar. Och härligt du redan har kommit till vecka 15 längtar att komma vidare och fram i veckorna
Bebb ja har knappt några symptom alls och senast i torsdag såg allt bra ut. Har bokat in privat ul nästa söndag men ev av bokar jag de då vi har fått tid till kub den 10dec.
jag är 12+0 idag
åh så nära tilll RUL längtar jag med men får vänta till mitten av januari.
På fredag väntas KUB UL
Hannah välkommen. Lycka till idag. . . . Idag ska vi i väg på KUB på eftermiddagen. Jätte nervöst.
Klart de inte är några fel! Vi är GRAVIDA med små MIRAKEL. Mitt KUB gick jätte bra. och vad 'stor' vår buse har blivit från att sett den då den endast var 4 celler till nu Wow.
Hej på er! Allt bra med er alla? Ni som vart iväg på RUL tog ni reda på könet? Vi ska iväg på rul den 17e. Så jag hoppas denna vecka som kommer nu går fort. Vi tre är jätte nyfikna på vem som bor i min mage. Vi har förresten beställt vagn redan ja bara älskar att shoppa och planera inför bebisens ankomst i juni När ska ni andra ha barn?
varför räknas din graviditet som risk gravidiet?
jag ska göra privat ul på Emma kliniken med 3D/4 D troligtvis.
vi vill ta reda på könet mest för att kunna planera ;) sen spelar de inte någon roll va de är för kön.
vi har faktiskt redan beställt vagn! :-O en Emmaljunga city cross