• Mammiztill2

plus efter ivf

Elsasmama skrev 2010-10-28 13:03:33 följande:
    Jag tar tillbaka det där med att jag inte är så trött längre för idag känner jag mig dödstrött!!

Mammiz81: Symtpom kan säkert komma och gå - Lycka till på tisdag! Håller alla tummar för er!
    tack..  skönt din trötthet har kommit Tröttheten är väl de symptomet som absolut inte släpper mig
  • Mammiztill2

Bebb. Härligt med positiv historia! Jag ska på Vul på tisdag och se att hjärtat slår. Vart illamående sen jag vaknade idag. Typ varannanda illamående som jag har. Är jätte trött idag. Sen känner jag mig ledsen och känslig. Men vet inte varför jag är ledsen? Är det hormoner tro?

• Mammiztill2

Bebb. hi hi okej som tur var känner jag mig gladare nu. Börjat gråta så har jag inte gjort

• Mammiztill2

hej!

fick i tisdags se ett hjärta som slog så GLAD!!

• Mammiztill2

Har någon hört om missfalls risken sjunker efter man sett hjärtat slå? Till hur många %

• Mammiztill2
    bebb11 skrev 2010-11-04 22:51:48 följande:
    Hallå!

Måste vara höra hur ni har det med illamåendet...

Jag mår illa mest hela tiden  men vissa dagar är det bedrövligt från och till. I dag har jag mått skapligt hela dagen men nu när jag satte mig i soffan efter att gästerna åkt hem mår jag så illa... Har redan kräkts en gång i dag. Brukar inte kräkas varje dag utan det är lite olika.

Nu till frågan. Är det någon mer som går och mår illa hela tiden och känner sig hungrig jämnt och ibland behöver kräkas???

Mu ska jag ta och sova. Har just slagit rekord i att vara vaken länge... Brukar sova 20.00 annars, men i kväll har vi haft gäster och då får jag bita ihop då de inte vet att vi är gravida. Har bara berättat för ett fåtal vänner och våran närmsta familj...

Kram på er! 
    Jobbigt med ditt illamående och kräkningar.

jag mår små illamående hela dagarna..
    men är de för jobbigt kontakta mvc och be få utskrivet Lergigan COMP den gör att man inte blir lika trött och påverkad som de andra
  • Mammiztill2
    Elsasmama skrev 2010-11-05 11:27:25 följande:
    Grattis! Hjärta
    Tack
    Elsasmama skrev 2010-11-05 11:32:45 följande:
    Hej alla!

Vi ska på inskrivning idag och nu har jag gått 12 fulla veckor. Det känns som en milstolpe även om det är långt kvar. Nu börjar ju nästa fas i graviditeten liksom...Magen växer och illamåendet har som tur är gett med sig. Tycker så synd om er som mår illa hela tiden! Samtidigt som man är hungrig!

Kram på er!
    Kul med inskrivning 
    Elsasmama skrev 2010-11-05 11:29:31 följande:
    Min kusin pratatde om det där och sa att hennes barnmorska hade sagt att det där med 12 veckor var lite av en myt och att när man gjort VUL  och sett hjärtat slå så är risken för missfall mindre...
    vad menar du?!
    Att de är en myt att mf risken inte sjunker efter man sett ett hjärta slår`?

Eller myt att mf risken inte sjunker efter vecka 12?!
  • Mammiztill2

Tack piggelin önskar trevlig. Helg

• Mammiztill2

Bebb oj fem kilo är en del. Jag har tidigare vart rätt dålig och kräktes och hade illamående under ett par månader så jag förstår att de är jobbigt. Som tur är om jag får vara positiv är att ditt och mitt illamående har något så underbart med sig. Därför kan ja härda ut och nu mår ja inte illa för att jag är sjuk utan att vi väntar ett mirakel Hoppas illamåendet lättar under helgen. Sänder över en kram

• Mammiztill2

Var på gyn idag, och hjärtat slog fortfarande är så glad

Svar på tråden plus efter ivf