APPLÅDER till dig Lillebäcks mamma!
Lillebäcks mamma skrev 2010-09-18 12:37:46 följande:
För det första; TS du verkar ju vara tillräckligt tekniskt kunnig för att klara av att ta dig ut på familjeliv, hur svårt är det att bara googla fram flashbackformumet och själv ta dig en titt på vad det handlar om?
Jag tycker att familjeliv är ett minst lika "illa" forum som Flashback - tar du mycket skada av att vara här?
För det andra: Idag är datorer som dåtidens dagböcker. Jag vet inte med vilka argument du rättfärdigar att du inte respekterar din sons privatliv, men det är inte okej! Hade du läst hans dagbok med om den hade legat framme? Om så mitt barns dagbok låg öppen på köksbordet så hade jag bara stängt den och lagt undan den.
Tycker du att det är okej om din son läser din post och dina meddelande på din mobil?
Man får inte respekt om man inte ger det tillbaka.
För det tredje: Din son verkar vara ytterst harmlös och väluppfostrad. En vettig kille helt enkelt. Han inte bara skippade allt det där andra smaskiga som finns att läsa om på forumet - han var dessutom ärlig mot sin mamma när hon undrade vad han gjorde. Och vad fick han för det? Disrespect.
Hade jag varit du så hade jag gått raka vägen och bett om ursäkt!
Själv är jag inne på Flashback rätt var det är. Då hamnar jag ibland på trådar om all möjlig skit, eftersom jag kollar där på skvaller om sådant som står i tidningarna. Skulle någon kolla min historik så skulle det förmodligen se ut som jag var både kriminell och med konstiga sexuella läggningar.
Respektera din son, det är han värd - han respekterar ju uppenbarligen sin mamma tillräckligt för att inte ljuga för henne.