Inlägg från: Aristokatt |Visa alla inlägg
  • Aristokatt

Min Son är inne på Flashback, hjälp?

Registrerade mitt konto bara för att skriva det här, men brukar läsa här jätte ofta.

Var NYSS inne på sonens rum och såg att han var inne på flashback, frågade honom vad det var för sida (JA jag VET att det är ett forum för knark/kriminalitet) och han sa att "det är inget speciellt, en sida för datorspel typ" och stängde ner.

Vad gör jag nu? får nästan panik.

Pappa vägrar ta det seriöst....

Vad skulle ni gjort? fungerar det att förbjuda honom att gå in där? 

• Svar på tråden Min Son är inne på Flashback, hjälp?
  • Aristokatt

Han ska gå och träffa sin kompis snart, visst är det lugnt om jag kollar historiken på hans dator?? man vill ju ändå ha koll

• Aristokatt

HÄR var han inne:

Åkesson kringgår utestängningen — egen slutdebatt ikväll
    Starcraft 2 - Multiplayertråden
    Hearts of Iron 3 anonserat
    Wc3 Dota
    Nybörjarfrågor ställs här [Stora noobtråden]

Nån som kan hjälpa mig?? Verkar lugnt tycker jag ändå, känns otroligt skönt Solig fattar inte sista bara, vad är "noob"??

• Aristokatt
    Idun skrev 2010-09-17 22:40:32 följande:
    verkar ju vara precis som han sagt att han använder sidan för att prata datorspel. Du behöver inte oroa dig. Vad är det som gör att du tror att han dras mot kriminalitet? 
    Ja verkar som att jag kanske överreagerade ändå, men sånt får man ta som förälder, vill ju bara hans eget bästa.

Hittade alla trådar förutom  "Nybörjarfrågor ställs här [Stora noobtråden]", och skummade igenom dem, verkade som sagt lugnt, men var finns "noobtråden"?
    Agent 355 skrev 2010-09-17 22:41:37 följande:
    noob = nybörjare
    för datorspel då eller? vet du var den tråden finns?

Tack så mycket alla! :D
Svar på tråden Min Son är inne på Flashback, hjälp?