Kattflickan skrev 2011-02-18 07:39:07 följande:
Hej flickor!
Jag fick ett svagt, men ändå tydligt positivt gravtest imorse!
Jag vågar inte hoppas för mycket utan ska testa imorgon igen för att se om det blir starkare. Tur man har många billiga gravtester! Det känns som om jag har mensvärk men jag hoppas det inte är ett tidigt missfall.
Millan
Åååååååå GRATTIS Millan!!!! Säger som Limpan, du hade aldrig fått ett plus om du inte varit gravid!!! Men förstår att du vill testa igen bara för att se med egna ögon att det blir starkare. Gjorde precis likadant
Nu håller jag tummarna för dig att det går bra!!!! Som sagt DET ÄR VÅRAN TUR NU!!!!
Går just nu å funderar på hur länge till vi ska vänta med att säga nåt till barnen och vänner/släkt här....tycker själv att det syns jätte tydligt på mig nu och detbörjar bli väldigt svårt med stora tröjor som döljer...å sen eftersom jag mår som jag gör...bläääääääääää säger jag fast det är värt det
Just nu tycker jag tiden segar sig fram...vill att det ska vara mitten på mars nu!!! Är då nån gång som vi kommer få göra läkarultraljudet...vill bara komma dit och få det gjort så man vet sen. SOm tur är har jag inte haft en enda liten blödning mer, så det känns tryggt i alla fall.