Downs syndrom - Vi gjorde abort
Tråkigt att höra Millan, ta hand om dig.
stor kram
Tråkigt att höra Millan, ta hand om dig.
stor kram
Ja Millan är nu i gång igen med hormoner. Ska föra tillbaka en frysis i sluter av mars.
Så får vi se hur det går. Hoppas du blir gravid snabbt igen och allt går bra då.
Kram
På tal om att vänta då verkar det vara så olika men två läkare vi träffat nu sa att det inte fanns någon anledning att vänta så vi kör i gång trots att ingen mens kommit.
Man får nog känna efter själv vad som känns bäst. Har hört allt från ingen till vänta ett halvår...
Hello
På fredag e det dags:) känns spännade och nervöst ...
Jag ångrar inte en sekund avbrytandet. Visst det var skitjobbigt men det var rätt beslut för oss. Och visst tänker man lite extra när man ser ett barn med DS. Det kommer vi säkert alltid göra
Kram
Bra iaf Millan att mensen kom och inte krånglade. Nästa gång kanske ;)
En fråga. Hur länge fick ni vänta på svar på blodprovetet ni tog ? Vi har väntat 5 veckor nu. Kom det hem m posten el fick ni ringa ?
Japp. Det provet menade jag. I morgon är det över fem veckor sen vi tog det. Jag ringer nog och kollar. Trodde vi skulle få brev hem men missuppfattade nog.
Jag med hoppas så :)
Jag ringde i fredags och svaret hade ej kommit. Barnmorskan ringde då labbet i Stockholm. Svaret hade fastnat där av någon anledning. Hursomhelst var alla prover helt normala. Känns jättebra :)
Testdag är den 18 april. I dag är det 9 dagars sen embryot blev återfört. Gjorde tyvärr en test i dag. För tidigt jag vet ... Negativt så klart. Är för ivrig ;)