Downs syndrom - Vi gjorde abort
Så fredagen gick. Inget samtal. Borde känna mig lugn men jag gör ändå inte det. Tänk om den ringer på måndag.
Lite lugn e jag men inte helt ;)
Så fredagen gick. Inget samtal. Borde känna mig lugn men jag gör ändå inte det. Tänk om den ringer på måndag.
Lite lugn e jag men inte helt ;)
Vad skönt Millan att ni känner er gladare.jag har alltid velat ha 2 barn men om det är går vägen orkar jag helt enkelt inte få genom detta en gång till.
Sa dem något om hur lång tid det tar innan ni är i gång ?
Jag är livrädd att telefonen ska ringa på måndag för att dem inte hade får svaret i går. Usch jag vill bara vara lugn och glad nu.
Ja exakt. Jag bad om dem men hon sa nej till det. Hon sa dock att om vi inte hört något innan helgen så kunde vi räkna med brevet men jag vågar som sagt inte. Inte ännu.
Hoppas ni får komma snart:)
IVF är en jobbig men spännande resa.
Hör av dig om du har frågor. Har inte gjort PDG men kan tänka mig resten av proceduren är lika :)
Ruby84: då finns det andra trådar där du kan diskutera det. Jag respektera din åsikt så med lite vett i huvudet får du respektera andras.
Om du läser TS igen så kanske du förstår att i hamnat i fel tråd.
Nja det var likadant förra gången då fick vi oxå brev om det var bra och ringa om det var dåligt. Det ståt t o m i sjukhusets rutiner. Sen kan säkert läkare göra lite olika gång från gång :)
Av sprutorna kände jag inte något. Dem bar pyttesmå och det gick lätt att spruta.
Mådde sämre av det hormonet jag åt vid FET. Det slapp jag andra gången. Det var skönt.
Godmorgon Millan
Nix inget brev, inget samtal. Dem flesta verkar ha fått brevet ca en vecka efter så typ i dag eller i morgon. I papperna står en vecka efter och det är i morgon. Vill bara ha det förbaskade brevet nu så jag kan slappna av.
Hur mår du ?
Kram
Millan! Jag tror att det allra bästa man kan göra är att prata om det. Och ibland kan det vara skönt att prata med någon som man inte känner så väl ännu.
Du behövde nog det :)
Inget brev idag heller men jag vann 1000:- på postkodlotteriet! För femte gången :)
Fortfarande inget svar. Känner mig sur och irriterad. Nu har det gått en vecka. Vet inte äns vart jag ska ringa ju ...
I dag kom brevet. Allt var försenat pga sjukdomar så brevet tog flera dagar längre än vanligt.
Så nu kan vi andas ut!!! :)
Millan:Jobbigt med THS. Jag har flera vänner som har högt THS och äter Levaxin. Dem låg alla väldigt högt men fick ner det ganska snabbt. Du bör får ner det absolut innan IVF drar i gång:)
Vad fick ni veta? Fick ni veta när ni får komma dit?
Kram
Åh vad bra Lindis, GRATTIS till det, så skönt att ha klartbesked innan helgen, det här var verkligen underbara nyheter :)
Millan: Ja såklart är det så ,att det alltid är något, men som Lindis sa, medicin ska nog få ner det (även om jag inte har så stor koll på THS) jag känner oxå en som fick ta levaxin o det gick fort för henne att bli bra när hon väl fick medicin, meen så bra att de kollade det så att du nu vet.
Jo jag har oxå fött barn.... en pojke i söndags kväll, det gick också relativt fort men bra. Detta är ren gränslös kärlek.......
Jag önskar verkligen detta för er i framtiden.
kram LiseGr