Downs syndrom - Vi gjorde abort
Varför togs mitt inlägg bort? Om jag skrev något som sårade så vill jag gärna veta.
Millan
Allt som Granit har skrivit och som vi har citerat verkar ha tagits bort.
Detsamma till er alla!!
Storstädning har skett på tråden, skönt!
Solen skiner igen efter snöstormen och det är fredag...vad mer kan man begära.
Ha en bra dag och helg allihopa och var rädda om varandra.
Jag har en fråga till er om de analyser och prov som ni skriver om. Har ni begärt dessa prov eller har era landsting tagit upp detta med er efter aborten?
Jag tillhör nog Sveriges sämsta landsting. Har inte varit i kontakt med nån efter avslutandet, förutom kurator. Nu ska inte vi försöka igen, men de vet ju ingen på sjukhuset. Iallafall vill jag säga att det jag upplever på "vår" tråd är att här handlar det inte om att ha rätt eller fel. Vi har tagit ett beslut som känns bra för oss och försöker klara av det, bearbeta och gå vidare. Vi behöver inga "visa" ord av andra vad som hade varit rätt. Detta var rätt för mig, men det svåraste beslut jag tagit.
Sköta om er alla gravida...
Hoppas att allt går bra för er alla
Visst är det konstkigt att man kan känna det. Jag har varit med om precis samma ... Stickan visade gravid , men jag kände mig inte ett dug gravid. Fick missfall i vecka 8. Tycker att du skall göra det som känns bäst för dig. Jag tror dock inte att man ska "stressa" fram en gravidItet. Viktigt är att både kropp och huvud mår bra. Kram till dig
Ovan inlägg är svar på Millans inlägg 143.