Kattflickan skrev 2011-01-06 12:24:12 följande:
Hej,
Jag var lite dum och gav mig in i den där andra diskussionstråden, ska inte göra det mer.
Jag tycker också att det är skönt att vi är flera som har kunnat börja gå vidare. Jag har precis haft ägglossning, så nu väntar jag på BIM. Pernilla79, vi verkar vara synkade, den 19 januari vet jag också om det gick vägen.
Jag tror att det är många som säger att de inte skulle göra abort om barnet hade DS, men om de själva satt i sitsen kanske de skulle tänka om.
För oss var det på samma sätt Victoria, vi hade sagt innan kub-testet att vi skulle göra abort om barnet hade DS, men vi trodde ju aldrig att det skulle bli aktuellt, när det väl blev det så fick vi tänka igenom det hela igen och det var ett jättejobbigt val.
Hoppas också att det här året blir bättre för oss alla!
Millen
Man ger sig nog in i dessa diskussioner för att man blir så förbannad på hur vissa kan bete sig...finns folk till precis ALLT!!!
Åååå va kul Millan75...tror inte det skillde sig mellan oss i december heller!? Hade ju visst väldigt tidig ägglosning jag visade det sig så nu vet jag att vi har prickat in den i alla fall
. Fast denna eviga väntan....blir tokig!!!!!!
Å kan tänka mig att denna månaden kommer kännas extra jobbig om det inte blir ett plus...i min enfald trodde jag ju att det skulle gå snabbt och smidigt att få det där plusset...vilket det inte har gjort (i min värld)
Skönt att vi finns här för varandra!!! Och jag hoppas att nån av oss snart har en glad nyhet att berätta!!!!