Lise W skrev 2011-05-23 14:00:56 följande:
Hej på Er.
Idag har vi varit på RUL och det gick jättebra, jag är helt slut......
...fick ett sammanbrott i hisshallen innan vi skulle in, allt gammalt bara kom över mig, fick vänta en stund med att gå in, gå på toa o torka tårarna och sen bara vänta. BM var noggrann och förklarade allt men ändå har man oron under tideno alla möjliga konstiga frågor, så hon tyckte vi skulle ge oss vi hade ju fått svar på MKP att allt var bra, tror ingen som varit i vår situation någonsin kan riktigt förstå vilken chock det är.
De kan säkert känna med men riktigt gå in i hjärnan på en ... de kan de nog inte...
Tack för att Ni finns o hoppas att alla har det okej.
Vi finns i våra tankar
kram Lise
Va skönt att allt såg bra ut för er!
Håller tummarna för dig Limpan!
Förstår vad ni menar med oron...som du skrev Lise W kan dom nog känna med oss men inte riktigt förstå ändå.
Var till bm igår (måndag) för fösta besöket efter ul och är så glad att jag har fått en såååå underbar bm. Hon frågade hur det hade känts innan ul och efteråt när vi verkligen visste att allt var som det skulle. Trots att vi fick göra ett läkarul i vecka 13 så slappnade man inte av helt förrän nu efter rul.
Så nu är det bara att vänta på bebisen :) Mycket väntan känns det som just nu för min del...väntar ju svar från f-kassan angående graviditetspenning också. Får jag inte igenom det vet jag inte hur jag ska orka jobba tiden ut med den foglossningen jag har redan nu :( Men som sagt har jag en underbar bm, hon frågade tom om jag behövde kryckor redan nu...och blev det värre så skulle jag höra av mig så att jag kanske skulle kunna få bli sjukskriven en del.