• kcs

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

Mitt namn är Karolina och har en son(Liam) på 3 månader...
    Vill jätte gärna träffa andra unga mammor då man kan träna, promenera, fika, äta lunch, shoppa tillsammans...
    Bor i sthlm

Någon som vill hitta på något?

• Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor
  • oväntatväntatgravid
    NovasM skrev 2010-10-20 20:48:26 följande:
    Hej tjejer,

det var jättekul att ses idag även om det kanske inte verkade så på mig. Men, allt tajmade inte riktigt. Jag försökte att sitta i "ringen" och prata, men då ville Nova krypa runt så då var jag tvungen att följa henne. Sen behövde hon få mellanmål och då behövde jag ha henne sittandes i barnstol. Och det är svårt att mata henne om jag satt i soffan. Sen tröttnade hon och ville krypa runt och då sov alla era knoddar. Så, tajmingen blev inget bra idag tyvärr :( Ville bara säga att jag inte ville framstå som nonchalant eller så och att det var tråkigt att jag inte kunde prata mer med er, men jag är ju lite tvungen att anpassa mig efter henne.. 
    Men Gud, nej, du var inte alls nonchalant!! Verkligen inte! Jag tyckte att du framstod som oerhört trevlig och social =)
    Så oroa dig inte för det!!!! Nova var jättesöt, det är klart det är tråkigt med sovande, små bebisar :P
  • Joohanna88

Det var trevligt att träffa er alla idag! Tack för en trevlig dag!

• Joohanna88

Jag är så fruktansvärt arg såklart!!

Haha nä men det hade jag inte ens märkt själv.. Måste ha kommit åt av misstag...

:)

• Mallefnatt
    Bebisfixerad skrev 2010-10-20 23:34:11 följande:
    när blir nästa träff?
    Tisdag kl 13. Upplands väsbys öppna förskola..
    Isac 080420 Ella 100814 mammacattiz.blogg.se
  • Fiaw89

Va kul att ni blev så många och att ni hade roligt :)

Tänkte att vi kanske kunde boka in två dagar nästa vecka? eftersom att jag inte kommer ut till väsby. :)

Lekland högdalen på torsdag kl 13 kanske? :)

• Mallefnatt
    Fiaw89 skrev 2010-10-21 11:07:02 följande:
    Va kul att ni blev så många och att ni hade roligt :)

Tänkte att vi kanske kunde boka in två dagar nästa vecka? eftersom att jag inte kommer ut till väsby. :)

Lekland högdalen på torsdag kl 13 kanske? :)
    Är det Barnadiset du menar?

Så stänger dom kl 16 så du vet

barnadiset.com/omoss.htm
    Isac 080420 Ella 100814 mammacattiz.blogg.se
Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor