Inlägg från: Joohanna88 |Visa alla inlägg
  • Joohanna88

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

Hej , blev precis tipsad om den här tråden.. Jag följer jätte gärna med er nästa gång ni ska ses. När och var? :)

• Joohanna88

Det låter roligt, jag kommer! Mer exakt vart ska ni mötas? Entren vid leklandet? :)

• Joohanna88

Det var trevligt att träffa er alla idag! Tack för en trevlig dag!

• Joohanna88

Jag är så fruktansvärt arg såklart!!

Haha nä men det hade jag inte ens märkt själv.. Måste ha kommit åt av misstag...

:)

• Joohanna88
    kcs skrev 2010-10-21 14:14:45 följande:
    nej nu vill jag tycka=) vi har varit så mycket inne och lekt ditan och datan.... tycker att vi ska promenixa ute istället och så kan man ta med någon liten varm cholkad och så kan vi ju grilla lite korv då vi kan vara ute i det friska luften.... våra barn behöver komma ut i naturen=) ta på oss varma kläder och ha en liten ute dag=) är det någon som e på eler e jag kanske hel ute och sycklar?
    Jag tycker det låter som en utmärkt idé! Jag är på! Det gäller att passa på så lägne solen fortfarande skiner...

:)
  • Joohanna88

Åh, 4H gård, det låter ju jätte trevligt! För min del kan jag åka nästan vart som helst, även fast det är en liten bit.. Kul med ett litet äventyr! Gärna inte en torsdag bara:)

• Joohanna88
    Josenoah skrev 2010-10-22 07:15:48 följande:
    Okej, det vet jag faktiskt inte. Det ligger på andra sidan stora vägen mittemot Nacka forum. Har inte bott iSthlm så jätte länge så hittar lite dåligt ;)
    Joohanna88 skrev 2010-10-22 00:49:03 följande:
    Åh, 4H gård, det låter ju jätte trevligt! För min del kan jag åka nästan vart som helst, även fast det är en liten bit.. Kul med ett litet äventyr! Gärna inte en torsdag bara:)
    Kul!! Kan du någon speciell dag? :)
    Jag kan i princip alla veckodagar utom torsdagar, :)
  • Joohanna88
    Mallefnatt skrev 2010-10-22 10:14:35 följande:
    Istället för 4h gård... vad sägs om skansen???
    Det är också en bra idé, har faktiskt funderat lite på skansen jag med!
  • Joohanna88

Skansen 1 November kl 12.00
    Mallefnatt
    Linaa87
    Joohanna88

• Joohanna88

Va roligt, ser att ni har kommit igång igen :)
    Jag följer jätte gärna med nästa Onsdag!

• Joohanna88

Är det ok om jag följer med till Skärholmen i morgon?

Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor