• kcs

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

Mitt namn är Karolina och har en son(Liam) på 3 månader...
    Vill jätte gärna träffa andra unga mammor då man kan träna, promenera, fika, äta lunch, shoppa tillsammans...
    Bor i sthlm

Någon som vill hitta på något?

• Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor
  • Josenoah
    Juhanna skrev 2010-10-21 20:43:28 följande:
    Nej jag bor egentligen inte nära, men vet att det händer en hel del för barn där. Många föräldralediga från nackahållet brukar åka dit.
    Okej, alltid kul att prova på nya ställen för kidzen :)
  • Josenoah
    NovasM skrev 2010-10-21 20:32:06 följande:
    Hjälp vad mycket det blev samtidigt nu..Jag är gärna på att vara ute, vart ligger den där 4H gården?

Jag skulle också jättegärna ta mig till Sickla till Diselverkstan, det låter spännande. Dock vet jag inte vad det är:)

Jag vet inte riktigt hur det ser ut för mig än nästa vecka, men jag skriver så fort jag vet! Jo, jag ska på öppna förskolan mellan 11-13.00. Så, jag kan bara efter det. 
    4H gården heter Nyckelviken och ligger i Nacka, kanske blir långt för er att åka? det var den ända som jag kunde som jag vet är bra :)
  • NovasM

Hmm.. nja, det borde nog funka bra:) Jag ska spana in lite noggrannare exakt vart det ligger och hur man åker dit, men ikväll är jag för trött för det:)

• kcs

okej ja vi boölar mer med dom som ska med på tisdag till öppna förskolan=)

• carroimsdal
    Josenoah skrev 2010-10-21 20:52:15 följande:
    4H gården heter Nyckelviken och ligger i Nacka, kanske blir långt för er att åka? det var den ända som jag kunde som jag vet är bra :)
    jag ska inte med men, om det ligger nära nyckelviksskolan är det en bra bit hehe.
  • carroimsdal
    kcs skrev 2010-10-21 14:14:45 följande:
    nej nu vill jag tycka=) vi har varit så mycket inne och lekt ditan och datan.... tycker att vi ska promenixa ute istället och så kan man ta med någon liten varm cholkad och så kan vi ju grilla lite korv då vi kan vara ute i det friska luften.... våra barn behöver komma ut i naturen=) ta på oss varma kläder och ha en liten ute dag=) är det någon som e på eler e jag kanske hel ute och sycklar?
    ute låter kalas mysigt, hehe blir nog lite tajt för mig beroende på NÄR  well well=)
    Kanske när jag kommer tillbaks eller om jag kommer hem tidigare och allt inte gått vägen.=)

Hittade min sophie giraff btw:D Leo vart helt galen i den.. rekomenderar den starkt!
  • Bebisfixerad
    Mallefnatt skrev 2010-10-21 07:24:23 följande:
    Tisdag kl 13. Upplands väsbys öppna förskola..
    men blää =(
    varör måste de alltid bli en tisdag onsdag eller torsdag? då kommer ja ju aldrig kunna följa me =( 
  • carroimsdal

Sophie la Girafe :D
    Fanns på NK
  • Bebisfixerad
    carroimsdal skrev 2010-10-21 23:28:20 följande:

Sophie la Girafe :D
    Fanns på NK
    hihi sötnosen =)
  • Joohanna88

Åh, 4H gård, det låter ju jätte trevligt! För min del kan jag åka nästan vart som helst, även fast det är en liten bit.. Kul med ett litet äventyr! Gärna inte en torsdag bara:)

Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor