• Linaa87

Är 23 och vill träffa andra unga mammor

Jag hoppas att vi blir fler tills nästa träff! Jag tycker också att vi borde ses tidigare så att man hinner umgås ett tag innan det är dags att bege sig hem. Ska vi säga runt 12 snåret nästa fredag?

• Linaa87

Jag klickade just runt på nätet lite, och så såg jag att det är underbara barn mässan mellan den 8-10 oktober 11:00-15:00. Där har dem allt från sång&rythmik, seminarier och andra utställningar. Inträde kostar 130:-/vuxen och gratis för barn 0-6månader i vuxens sällskap och 20:- för äldre barn. Tänkte att det kunde vara en rolig liten dagsutflykt för oss mammor och våra kids. Vad säger ni andra? Gå gärna in på deras hemsida www.underbarabarn.com och kika runt!

• Linaa87

Hej tjejer!
    Jag hoppas att så många av er som möjligt kan ta sig tiden att komma på fredag. Jag förstår att det blir svårt att få ihop det då vi är så många. Oftast är det något som kommer ivägen, jag vet! Men kl 13 blir hur som helst fint för mig, då vi inte har något inplanerat på hela dan.

• Linaa87

Kul med lite nya tips! Men för att återgå till i morgon, vilka kommer och vilka kommer inte? Förra veckan droppade många av, kan vara bra och veta om man blir ensam ståendes eller om vi blir fler denna gången?

• Linaa87

Ingen fara, vi är lite snoriga vi med! Vi möts utanför som förra gången, men jag tycker vi går till något annat ställe den här gången. Tyckte att Kulturhuset var lite halv taskigt faktist!

• Linaa87

Hej tjejer! Jag skulle ha kommit med i morgon, men min lilla Elias har gått och blitt tok snorig. Men jag hänger gärna med till väsby och öppna förskolan nästa vecka. Hoppas ni får super kul i morgon, och busa riktigt mycket åt oss! Kram

• Linaa87

Varför inte bara underlätta det hela, dem som kan träffas måndagar gör det, dem som vill träffas andra dagar gör det. Och när alla kan träffas gör man det..himla rörigt det här! Kan man inte så kan man inte, as simple as that!

• Linaa87

Vi kan i princip alla dagar nästa vecka förutom måndag då vi är bortbjudna. Skansen låter perfekt, bra ställe att promenera på och barnen får nått att titta på :) Dessutom får jag tillfälle att hälsa på mina kollegor uppe på solliden.

• Linaa87

Jag föreslår Måndag den 1 november till Skansen.

Jag gör en lista så skriv under om ni kan komma..

Skansen 1 November kl 12.00

Mallefnatt

Linaa87

• Linaa87

På tal om att ta med grejer, jag är med och marknadsför nappar från Bambino 0-6 år. Någon som är intresserad av att testa dessa? Jag har ett gäng och delar mer än gärna med mig.

• Linaa87

Hej tjejer! Jag skulle ha kommit idag men jag har fått problem med magen, vet inte vad det kan vara?! Blir ett besök hos doktorn för att få någon typ av diagnos i allafall, skit trist och man blir ju lite nojjig. Hoppas ni får en fin dag!

Svar på tråden Är 23 och vill träffa andra unga mammor