NovasM skrev 2010-09-30 11:14:54 följande:
Hej allihop!
Jag lovade att jag skulle komma, men nu lutar det åt att jag inte gör det. MEN, låt mig förklara.
Jag har en extremt spänd relation med min mamma, hon har inte umgåtts speciellt mycket med sitt barnbarn. Nu visade det sig att hon är ledig imorgon och hon föreslog en heldag med massa saker vi kan hitta på. Jag sa att jag var upptagen med er, men.. jag har jättesvårt att säga nej till detta. Detta är ett steg för min mamma att närma sig mig och min familj och det är inte lätt för henne. Jag kan inte dra hela vår familjehistoria här, men den är inte trevlig. Jag har såå svårt att säga nej till detta då hon verkligen försöker. Så jag överväger att inte komma imorgon.
Det jag verkligen vill hävda dock är att jag jättegärna vill träffa er alla och att detta inte är någon ursäkt. Jag åker till Lidköping på tisdag till mina svärföräldrar och kommer tillbaka på söndagen så veckan efter det skulle jag JÄTTEGÄRNA hitta på något. Jag hoppas att jag inte hamnar för utanför på grund av detta, men, detta är ett svårt val för mig.
Självklart ska du ta vara på din familj! Du gör helt rätt i att träffa din mamma, och du behöver absolut inte ursäkta dig! Vi ses förhoppningsvis tills nästa gång, lycka till med familjen din <3
Juhanna skrev 2010-09-30 15:51:53 följande:
Måste tyvärr också ställa in, minsta tjejen är sjuk. Hon har vart förkyld ett bra tag nu så jag trodde hon skulle vara bra tills på fredag men förkylningen ledde till en öroninflamation. Även om hon typ är bra ifrån den är hon inte på något vidare humör.
Men visjälvklart ses någon annan gång när vi är friska :)
Hoppas lilltjejen kryar på sig! Vi ses nästa gång.