• Bebis igen

♥♥ Du som haft MA, MF och X fantastiska tråd!! DEL 13!♥♥

Det här är en tråd för oss som genomgått en del i bebisverkstan. Nu har vi haft igång tråden i över 3 år!
    HELT OTROLIGT!!

Vi som hänger i tråden är tjejer som:

* Fått ett eller flera MF
    * Fått X
    * Fått MA
    * Jobbar på att bli gravida igen.
    * Är gravida på nytt och bär på oro.
    * Fått små hjärtebebisar efter MF

Vi är ett härligt peppande gäng som hjälper och peppar varandra vilket skede man än är i!

Välkomna både gamla o nya medlemmar!!

Puss & Kram Bebis Igen (som startade tråden i januari 2007 efter mitt 1:a missfall, fick 2 till efter det och fick till slut en liten kille den 4:e decmeber 2008)

Skam den som ger sig....

KRAM ♥

♥ (¯`°?.¸ ♥ Thedde -96, Elliot -98, Milo -08, www.niiinis.blogg.se ♥¸.?°´¯) ♥
  • Svar på tråden ♥♥ Du som haft MA, MF och X fantastiska tråd!! DEL 13!♥♥
  • Bebis igen

Jaha... nu har jag satt mitt spår här. Hoppas att många av oss som skrivit hittar tillbaka med tanke på att tråden var helt stängd!

Kram till alla!

• Astrid80

Hej Bebis igen!!!! Jag har hittat hit, så HÄRLIGT att va tillbaka
    Hoppas allt är bra med Er. Kram

• KiaFamily

Oj, var den gamla tråden stängd???? Erkänner att jag vart dålig på att skriva. Vart tar tiden vägen när man har barn???

Här rullar livet på, Emil blir 1 år i slutet på Okt...... Usch, har lite ångest över att liten blir stor!!! Men syskonverkstan är igång iaf..... så vi får se när det fastnar en liten plutt i min mage igen :0).

KRAM

• Bebis igen

Kul och se er tjejer!!! Kan inte ni hjälpa mig att sprida tråden?! Jag minns ju knappt vilka som var me KRAM på er!!

• Astrid80

Ska göra ett försöka att sprida den till alla gamla godingar!

• Olive1

Hej hej!
    Får man vara med i den här tråden fast man är ny? =) Jag har haft 5 missfall (senast för 3 veckor sedan) under ca 1 1/2 år men är tillbaka i gemet nu och har efter en utredning via landstinget som inte visade på något fel fått remiss till en privat läkargrupp. Jag har blivit ordinerad Fragmin och Progesteron från nästa plus. Det känns bra! Skönt att GÖRA något och inte bara sitta på baken och vänta på nästa missfall liksom... Har en 3-årig dotter sedan tidigare och vill så gärna få ettt syskon!
    Kram från Oliven

• Bebis igen

Olive1: Precis så blev jag gravid! Det var det som saknades för mig... jag gick igenom 3 missfall innan jag blev utredd. Nu leker han på golvet här min lilla Milo... som vi kämpade att få honom! Nu KÖÖÖÖÖR du järnet så ska du se att det blir bebbe nu!

• Miss Mii

hej allihopa!
    Det var min man som hittade er och talade om för mej! hihi, han gillar er. Han gillar allt ni gjort för mej nämligen!
    Så nu är jag här igen.
    Och smyger in mitt en vecka gamla plus... :)
    Jag är lite lugnare än sist, men oron sitter allt där på axeln och viskar.
    Förhoppningsvis får Zebastian ett syskon i juni. Då har han hunnit bli 3. Var tog tiden vägen?

bebis igen, bra "initiv"! *vink vink*

olive1, beklagar dina mf, håller tummarna i fortsättningen. Och såklart, välkommen!

• KiaFamily

Men, Miss Mi... GRATTIS!!! Vad roligt!!!!
    Förstår din oro... jag kommer nog känna likadant nästa gång jag plussar oxå. Men tror samtidigt oron kommer bli mindre, för nu vet jag att min kropp faktiskt kan fixa ett barn :0).....

Här är syskonverkstaden igång för fullt...... men vi har köpt hus & renoverar, flyttar i Nov, så orken finns inte riktigt just nu... hehe.
    "Älskling, ska vi??..... ja, men snabbt då, för jag vill SOVA!"  (ja så låter det ibland här hemma nu.. hihi. )

Svar på tråden ♥♥ Du som haft MA, MF och X fantastiska tråd!! DEL 13!♥♥