• Bebis igen

♥♥ Du som haft MA, MF och X fantastiska tråd!! DEL 13!♥♥

Det här är en tråd för oss som genomgått en del i bebisverkstan. Nu har vi haft igång tråden i över 3 år!
    HELT OTROLIGT!!

Vi som hänger i tråden är tjejer som:

* Fått ett eller flera MF
    * Fått X
    * Fått MA
    * Jobbar på att bli gravida igen.
    * Är gravida på nytt och bär på oro.
    * Fått små hjärtebebisar efter MF

Vi är ett härligt peppande gäng som hjälper och peppar varandra vilket skede man än är i!

Välkomna både gamla o nya medlemmar!!

Puss & Kram Bebis Igen (som startade tråden i januari 2007 efter mitt 1:a missfall, fick 2 till efter det och fick till slut en liten kille den 4:e decmeber 2008)

Skam den som ger sig....

KRAM ♥

♥ (¯`°?.¸ ♥ Thedde -96, Elliot -98, Milo -08, www.niiinis.blogg.se ♥¸.?°´¯) ♥
  • Svar på tråden ♥♥ Du som haft MA, MF och X fantastiska tråd!! DEL 13!♥♥
  • Bebis igen

Jaha... nu har jag satt mitt spår här. Hoppas att många av oss som skrivit hittar tillbaka med tanke på att tråden var helt stängd!

Kram till alla!

• Bebis igen

Kul och se er tjejer!!! Kan inte ni hjälpa mig att sprida tråden?! Jag minns ju knappt vilka som var me KRAM på er!!

• Bebis igen

Olive1: Precis så blev jag gravid! Det var det som saknades för mig... jag gick igenom 3 missfall innan jag blev utredd. Nu leker han på golvet här min lilla Milo... som vi kämpade att få honom! Nu KÖÖÖÖÖR du järnet så ska du se att det blir bebbe nu!

Svar på tråden ♥♥ Du som haft MA, MF och X fantastiska tråd!! DEL 13!♥♥