Jodine skrev 2010-09-25 18:06:54 följande:
Läs en gång till så ser sdu att jag sa OM de får barn, inte NÄR. Big difference.
Ja, och jag påpekade att det inte är skäl att förbjuda all incest (vilket många vill göra).
Har aldrig nämt något om äckelkänslor heller, det var du som tog upp. ÅSIKTER är en helt annan sak än "känslor"
Ok, du tycker att det är "sjukt", något som inte avgörs av vad du tycker. Mea culpa. Men tycker du att dina tankar/åsikter om saken är skäl nog att förbjuda andra att syssla med det du tycker är äckligt?
Men fortsätt du för all del, så länge jag slipper se på.
Mycket moget att gå till personangrepp så fort argumenten tryter. Ja, att påskina att jag sysslar med incest är att gå till personangrepp och det är också ett dolt ad hominem eftersom syftet är att få mig att framstå som att jag har något personligt på spel i det här. Jag har en bror och en halvsyster, juridiskt sett så kan jag ha sex med båda två men jag finner den tanken "något" äcklig och motbjudande.
Bored now, moving on. -_- Att bli påhoppad för mina åsikter ligger inte på min lista för ett trevligt lördagsnöje, hacka på TS då ist.
Du blev inte påhoppad, du blev ifrågasatt.
Och två män ska väl heller inte ha barn, så det är ju knappast ett fungerande motargument.
Varför skulle inte två män kunna ha barn?