Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

mallanis skrev 2010-10-11 15:58:42 följande:
    Halloj tempare!
    Har inte haft någon koll då jag varit på semester, välbehövt men nu är jag sjuk.... typiskt!

Kinderägg- håller tummarna för att cystan försvinner lika fort som den kom =)

Melitta- ökning på 0,2 hade inte räckt för min äl stegring heller.... ska försöka hinna in på din sida och kolla!

2barnsmamma- Varför ska du dricka hallonbladste? Min akupuntör har sagt att det var så man framkallade missfall för i tiden? Är det för att sätta igång förlossning menar du?
    Detta kommer jag göra ca vecka 36-37 när det är dags för honom o mig.
    Jag vlllinte gå över igen o få en6 kg bebis igen tyvärr utan gör mitt bästa för att slippa.
    Man får INTE mf bara för man dricker utan om man dricker nu så föder man för tidigt är risken.
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    mallanis skrev 2010-10-11 16:14:31 följande:
    oj en 6 kg bebis till... det förstår jag att du knaske inte är jättesugen på ;)
    näe när man dricker det så sent är det nog ingen risk för mf =) men lite påskyndande av att få ut bebisen..
    Måste ju göra allt för att slippa att få en stor bebis hehe hoppas du förstår mig
  • 3 barns mamma84

Till mig har dem sagt att man räknar mensens första dag då man blöder blod vissa får brunt innan sen blod o brunt ska INTE räknas som mens utan blod är mens.

• 3 barns mamma84

Bm besök igår allt såg bra ut men lillen i magen blir som alla andra av mina bebisar alltså stora
    Han väger nu 2000g + mermen det såg man inte så bra ..
    Vikt skattning ca 5000g som nyfödd
    vecka 31 idag ..

• 3 barns mamma84
    PåvägMotSyskon skrev 2010-10-13 12:44:53 följande:
    vart ligger du på sf kurvan? har du nån bild så kan du skicka den till mig så ja får se.
    kollade på den sidan som stämde hyffsat me mitt tul o enligt v31 så är medel ca 1800g, såg man inte vikten så bra så kanske du ska avvakta och ta de lugnt än. Vet en annan tjej som födde sitt barn (fåt stora oxå) men aldrig fått vid bf, men då hon fick en son så vägde han i 33+0 2,7

hur kan dem viktuppskatta såpass? När ja fråga min då sa hon att hon skulle gissa på en normalstor bebis nu.

De lustiga är ju att jag ligger precis på medel (mittenkurvan) i sf o även på vuktuppskattningen, å då ska ja inte va orolig att han kommer bli stor. Medans min första pojke börja ovan UNDERKURVAN å sluta på 5kg liksom?? NEJ nog e man orolig alltid tills dem avgöran tul som blir v38-39 för mig... då vi kanske gör hinnsvep också (om ja vill)
    Översta kurvan
  • 3 barns mamma84
    miapia43 skrev 2010-10-14 13:17:43 följande:
    hej alla! nu är det jag som åker och köper ett test. hade inga hemma bara ältest. brukar aldrig få en glad gubbe på morgonurinen men det fick jag idag. så nu ska jag ha haft äl 2 dagar sedan paus 2 dagar och sedan äl igen. ringde cb och dom tyckte det var konstigt och sa att jag skulle ta ett gravtest. dm skulle skicka till mig men jag åker och köper också. kan ju inte hålla mig  nu hihihi
    Hur har det gått ?
    När skulle du ha din mens ?
  • 3 barns mamma84
    miapia43 skrev 2010-10-14 23:58:01 följande:
    hej alla! idag har jag varit en stor testoman. jag har testat äl tester morgon middag kväll och alla får glad gubbe, testade till och med med bara 2 timmars mellan rum. det tog inga 3 min innan gubben kom upp. sedan har jag testat apolivia och fick svagt streck rfsu vanliga svagt streck och rfsu testa tidit ochså svagt streck. nu på kvällen så hittade jag tester från baby or not och testlagrets stavar. dom blev också svaga. men cb syns inget. så jag tror inte på dom svaga. väntar tills det syns på cb. men jag ska testa med äl imorgon också bara för skojs skull. blir inte klok på detta.

lägger in bilder imorgon.
    Haha låter som en graviditet
  • 3 barns mamma84
    miapia43 skrev 2010-10-17 16:02:27 följande:
    hej alla! gick inte att få in en bild. doms syns knappt på bild. men jag kan ju säga att jag får fortfarande glad gubbe på ältest. så nu har jag haft pos på äl den  9 10 13 14 15 igår var det ingen gubbe. men idag vart det en gubbe igen. vet inte vad som händer nu. gravtesterna är inte starka heller. jag har väldigt ont i ryggen har haft det i snart 2 veckor. allt är så depprimerande just nu.
    Låter som en lång cykel som gör att äl testerna vissar pos ..
    Hoppas attdin kropp kommer igång.
    Tycker du ska kontata läkaren
  • 3 barns mamma84
    PåvägMotSyskon skrev 2010-10-21 10:15:44 följande:
    hallå, hur går de för alla?
    brr va kallt de va idag när man vakna, eller de såg iskallt ut utomhus, å mycket riktigt minus 7 grader..... ja, man är inte van, men de brukar ju säga pang så e de frysgrader
    Hihi det e väl bra då vintern närmar sig
  • 3 barns mamma84
    sassa87 skrev 2010-10-21 10:59:46 följande:
    hej jag ska börja tempa tänkte jag. men igår tog jag gravtester bim - 4 och dom visar svagt + finns i galleriet. kan jag börja testa ändå och vad ska jag göra.
    Jag vet inte hmm alltså jag vågar inte säga något ännu då jag knappt såg ett + men om du väntar lite längre vi säger 10 dagar till så tar du ett nytt
    Tempa behöver du inte göra då om du e gravid
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*