Inlägg från: 3 barns mamma84 |Visa alla inlägg
  • 3 barns mamma84

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Melitta69 skrev 2010-09-14 10:13:56 följande:
    Tcka , så skönt att han sparka igen . Jag vet ibland så fick man sådana känslor .
    Kram
    Kan bara säga nu e han sur haha min blåsa har det inte bra just för tillfället

Hmm det du kan göra är att vänta och ta poanodil ej iprem ej bra för gravida..
    Sen liggä dig på soffan och bara njuta och ha oss såklart hos dig *fniss*
    När har du BIM inräknad ?
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • 3 barns mamma84
    Melitta69 skrev 2010-09-14 10:30:50 följande:
    Jag vet hur det känns . När jag väntade mina tvillingar
    Då sparka killen på blåsan och tjejen på revbenen.
    Hoppas att det nästa gång bara blir en Glad

Enligt FF så ska bim infalla 28 /9.
    Om 14 dagar alltså + eller - hur ägget kom osv kan ju vara tidig men oxå sen ..
    ååh så ca den 20 borde du få lite graviditetssymtomer
    håller stenhårt tummarna men sex på 2 dagar till iaf

Ja   hahaha du borde få Tvillingar igen hehe så har du sen 4 st så kan du ta en till när du känner men då kan det bli plötsligt Trillingar haha grymt
    Oj din kille var lugn o snäll medans din tjej haha var en monster

Min dotter var jätte lugn sparkade mig typ aldrig sonen han var en monster det var att nypa mig innifrån sparka mig men hela jag följde efter hans svängar haha men denna herregud han tar till o med o sparkar mig i revbenen igår trodde jag att han skulle sparka sönder några st
  • 3 barns mamma84

Yess äntligen e jag inne överlycklig haha va inne igår men kl 14.00 kunde jag inte änns komma in på själva familjeliv form allt var vitt till om med nyss så jag fick skriva till familjeliv support och fick hjälp av att sänga av datorn och logga in igen YESS nu e man inne hehe underbart !!!

• 3 barns mamma84
    Melitta69 skrev 2010-09-15 09:12:19 följande:
    Så då var äl över för denna gången . hoppas att det funka nu :)
    åååh nu jävlar håller ajg tummar och tår att bebis spermien hittar ägget
  • 3 barns mamma84
    Melitta69 skrev 2010-09-15 09:18:45 följande:
    Tack det behövs . Hur mådde du strax efter äl hade du några känningar ??
    Min mens kom 10 mars och jag blödde 7 dagar sen var det över och jag fick JÄTTE ont i äggstockarna osm aldrig fått innan.
    Testade med Äl sticka 18 mars och hade stegring på väg 19-20-21 hade jag stegringar i höggt nivå och vi hade sex 6 dagar i rad..
    Efter stegringen var slut fick jag bruna flytningar som varade i 6 dagar och efter dom 6 dagar igen då ajg började få flytningar i massor..
    vet ej när ägglossningen var men innan 1 april hade jag mensvärk molandevärk och jag trodde mensen skulle komma.
    Så jag väntade o väntade
    Mensne skulle sen komma ca om jag mins 13-14 april och jag kände på tappen och den var stängd och bakvägg och mjuk..
    Jag skulle till jobbet en morgon och jag var hela tiden kissnödig bara kissade o kissade och den morgon kl 6 gjorde jag ett Gravtest och som vanligt för mig så blir det ALLTID ett - så jag tänkte inte på det och kissade och la testet bort och åkte till jobbet.
    Jag var trött hela tiden hade ont i huvet hade massa flytningar och ingen mens kom.
    Nr jag kom hem kl 15.00 så tittade jag på Testlagret test sticka och såg 2 synliga men svaga streck och jag sprag till sambon och var så GLAD men han sa att vänta tills mensen kommer då han visste att jag skulle bli lessen.
    Tog en cigg och lugnade ner mig.
    det var då BIM-6
    dagarna gick och jag tog mitt Cb test ej vecko vissare utan vanlig och testade på BIM-4 och fick som vanligt NEG blev så jävla lessen men jag var fortfarande kissnödig trött huvudvärk ömma bröstvårtor stängd tapp och ej mens i sickte..
    Dagarna gick och jag köpte en PREGG gravtest och testade på BIM-2 och fick 2 synliga streck men ej
    (FÄRG PÅ) jag blev förvånad och tänkte vad fan är detta då !!!
    Läste om ''Fantomstreck'' och jag ville inte ge upp ..
    Nu väntade jag på BIM+3 och gick och jobbade som vanligt och åkte sen till läkaren här i byn och frågade honom om jag fick göra ett graviditets test..
    Han frågade varför och jag sa mina symtom

Huvudvärk ömma bröstvårtor svullen magen ej mens kissar hela tiden och är jätte trött ..
    Hna trodde att jag hade få urinifektion hahahaha men när jag kissade sen på muggen och testet las ner blev allt lugnt och tiden stannade still ..
    GRAVID stod det och jag var ÖVERLYCKLIG gjorde ett till på BIM+6 och det var starkare +
  • 3 barns mamma84

Så jag fick + och - och + och - stills det verkligen var + på den jäkeln !!

Nu gumman ska du få +++++ och inte -

• 3 barns mamma84
    miapia43 skrev 2010-09-15 21:49:26 följande:
    hej alla! idag har huvudvärken släppt skönt. sedan steg min temp lite mer idag också. annars mår jag bra är bara så trött. beror säkert på vädret.
    Skönt att huvudvärken försvan
    Nå hur känner du dig idag då ?
    Kram
  • 3 barns mamma84
    miapia43 skrev 2010-09-17 13:00:36 följande:
    ja tack det kan behövas
    jihoo gläde hoppande
    Testa dig snart vännen
  • 3 barns mamma84
    miapia43 skrev 2010-09-17 21:58:12 följande:
    ja får se ska försöka hålla mig till torsdag om jag kan. men det kommer jag inte kuna hihihi
    Det kommer du inte att klara hahaha
  • 3 barns mamma84
    PåvägMotSyskon skrev 2010-09-18 22:12:26 följande:
    har du testat???

Nyfiken som en tok hur det går för er härinne!! man går ju o hoppas så att det blir lite härliga ++ för er =)

v26 idag!!
    Härliga grattis till vecka 26 Skål
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*