Melitta69 skrev 2010-09-15 09:18:45 följande:
Tack det behövs . Hur mådde du strax efter äl hade du några känningar ??
Min mens kom 10 mars och jag blödde 7 dagar sen var det över och jag fick JÄTTE ont i äggstockarna osm aldrig fått innan.
Testade med Äl sticka 18 mars och hade stegring på väg 19-20-21 hade jag stegringar i höggt nivå och vi hade sex 6 dagar i rad..
Efter stegringen var slut fick jag bruna flytningar som varade i 6 dagar och efter dom 6 dagar igen då ajg började få flytningar i massor..
vet ej när ägglossningen var men innan 1 april hade jag mensvärk molandevärk och jag trodde mensen skulle komma.
Så jag väntade o väntade
Mensne skulle sen komma ca om jag mins 13-14 april och jag kände på tappen och den var stängd och bakvägg och mjuk..
Jag skulle till jobbet en morgon och jag var hela tiden kissnödig bara kissade o kissade och den morgon kl 6 gjorde jag ett Gravtest och som vanligt för mig så blir det ALLTID ett - så jag tänkte inte på det och kissade och la testet bort och åkte till jobbet.
Jag var trött hela tiden hade ont i huvet hade massa flytningar och ingen mens kom.
Nr jag kom hem kl 15.00 så tittade jag på Testlagret test sticka och såg 2 synliga men svaga streck och jag sprag till sambon och var så GLAD men han sa att vänta tills mensen kommer då han visste att jag skulle bli lessen.
Tog en cigg och lugnade ner mig.
det var då BIM-6
dagarna gick och jag tog mitt Cb test ej vecko vissare utan vanlig och testade på BIM-4 och fick som vanligt NEG
blev så jävla lessen men jag var fortfarande kissnödig trött huvudvärk ömma bröstvårtor stängd tapp och ej mens i sickte..
Dagarna gick och jag köpte en PREGG gravtest och testade på BIM-2 och fick 2 synliga streck men ej
(FÄRG PÅ) jag blev förvånad och tänkte vad fan är detta då !!!
Läste om ''Fantomstreck'' och jag ville inte ge upp ..
Nu väntade jag på BIM+3 och gick och jobbade som vanligt och åkte sen till läkaren här i byn och frågade honom om jag fick göra ett graviditets test..
Han frågade varför och jag sa mina symtom
Huvudvärk ömma bröstvårtor svullen magen ej mens kissar hela tiden och är jätte trött ..
Hna trodde att jag hade få urinifektion hahahaha men när jag kissade sen på muggen och testet las ner blev allt lugnt och tiden stannade still ..
GRAVID stod det och jag var ÖVERLYCKLIG gjorde ett till på BIM+6 och det var starkare +