*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Idag hoppas jag på att tempdippen betyder att det lilla ägget fäster.
Idag hoppas jag på att tempdippen betyder att det lilla ägget fäster.
Jag tror inte träning påverkar så mycket, jag tränar flera ggr i veckan utom förra veckan och den är den veckan som är ojämnast på min chart. Fast jag tror inte att utebliven träning gjorde att tempen hoppade mer än vanligt heller iof.
Det är vad jag gissar iaf, om någon vet så...
Telgebo:
Och angående att folk inte uppmärksammar, jag tycker det finns ganska många trådar här som snabbt blir direkt fientliga mot folk oavsett. Denna tråd och de för 30 + är trevliga, men många andra läser jag inte ens längre.
Håll dig till de bra trådarna. För min del får du gärna vara kvar, och alla andra här också, jag gillar denna gruppen.
Telgebo, du har inte slutat dricka te eller kaffe då? Koffeinabstinens ger en jäkla huvudvärk.
Smurfette: Glöm inte lägga till dig på tio senaste som plussat i chart-tråden.
Vi4, tack tack. Den fortsätter på 37,3 idag. Hoppas på icke nedgång de närmsta nio månaderna =)
Ser ju bra ut för fler av oss.
Miapia, hur går det? Jag ser ingen temp sedan i fredags.
FlakeZ: Även om du haft flera lovande kurvor ser ju denna lite annorlunda ut tycker jag. Tror du mensen kommer på tisdag? Isf har vi väl samma BIM 1:a mars?
Var har vår kära TS tagit vägen? Hon har inte varit inloggad sedan januari. Någon som vet?
EW?? Vad är det?