• AMC80

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Höst: hur går dig för dig då? Med kurva, temp och test?

• AMC80

Trassel: 49 dagar...ja vi hoppas på en mer "normal" kurva nästa gång. Det jobbiga med långa kurvor är att man inte vet när äl är, bara när den är över. I normala kurvor är äl-risken/chansen i typ fem dagar, i långa kan den vara 25 dagar om man inte har stenkoll på sekret och tapp. Du fattar hur jag menar hoppas jag.

• AMC80

Fru Höst: säg till när du är säker så vi kan få säga g*****s

• AMC80

Kramlo: lycka till. Vet inte om det berodde på det men jag fick plus efter jag började med rosenrot. Två veckors ätande funkade för mig (och lite tur med).

• AMC80

Eller två veckor var det ju inte. Fick äl på dag 29 så det var ju fyra veckor...

• AMC80

Ceke: det går nog bra. Kolla på mf-temparna på ff. På en del gick tempen inte ned förrän efter blödningen kom. Någon i någon tråd, kanske denna, skrev att tempen var hög fram till hon blivit skrapad. Så gå du efter andra tecken, inte säkert att tempen säger något ändå. Min temp hoppade en del och det tyckte jag var plågsamt varje gång den inte ökade. Ja du ser att jag är mycket för att sluta. Det sänkte mina axlar med fem cm iaf :)

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*