• AMC80

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Jag är också lite spänd på trassels kurva, den ser bra ut. Hur lång lutealfas brukar du ha? Dag 13 idag va.

Fru Höst: fortfarande över coverline, skum kurva, du är allt en lågtempare du.

Jag köpte Lennart Nilssons bok "ett barn blir till" idag. Riktigt roligt att se blåbärets utveckling.

• AMC80

Vad bra Ceke. Är det i juni det gått ett år? Det verkar ju som att de vill hjälpa er och gör vad de kan.

Vad betyder nedregleras?

• AMC80

Nej vad tråkigt fru Höst. Hopps du snart känner dig redo och kommer tillbaka till oss. Kramar

Ceke jag kan förstå att det är ett svårt val. Om du nedregleras vet du att det tar minst sex månader utan + och sedan kan det ju ta tid ändå. Å andra sidan om du inte nedregleras kanske det tar ännu längre tid, fast om du inte gör det så kan du ha hoppet uppe varje månad. Besvärlig situation, jag är övertygad om att du och Kekke kommer fram till ett beslut som känns bra till slut.

• AMC80

Star C, min har alltid gått ned till under coverline (alltid och alltid, två av tre har gjort det. Den tredje är hög än hoppas jag)

Fru Höst: Vad är uvi?

• AMC80

Telgebo, fast du tycker nästan jämt att din temp går ner. Att sluta tempa var det bästa jag gjort i graviditeten så här långt. Ett tips i all välmening är att du slutar tempa. Risken är 5 % att du får två mf i rad läste jag i någon tråd, kanske var denna till och med.

• AMC80

Klart att man kan få både fem och tio mf i rad, men som jag skrev så är risken för det väldigt liten.

Gör som du vill, jag mår bättre av att inte tempa och du verkar inte bli så väldigt mycket lugnare av att tempa. Det var därför jag skrev att det kanske är bättre för dig att sluta.

• AMC80

Trassel: vi hoppas på det
    Även om jag inte ens minns källan för "min" statistik.

• AMC80

Vi4 en dags jobbig väntan, sedan kanske åtta veckors jobbig väntan till...

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*