*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Håller tummarna stenhårt i.för morgondagen. Å OM det nu är mensen du haft/har så har du ju isf redan kommit en bit på vägen till äl
Håller tummarna stenhårt i.för morgondagen. Å OM det nu är mensen du haft/har så har du ju isf redan kommit en bit på vägen till äl
Plopp - åh!!! Tänk om det skulle bli jackpot på första!!!
Plopp, nä va trist! Det positiva är ju att lutealfasen blev lika lång som förra månaden! (dessutom är den "normal" lång!)
Pillan, va skumt, jag tänker också att det kan vara rester kvar...skulle kolla upp det om jag var du! Bättre att kolla en gång för mkt än för lite!
Kexet, det beror på tempökningen som ff sätter ut en ev äl lossning. Nu är mitt minne sådär bra....men hade du bara 15 dagars cykel förra månaden?? Eller berodde det på nått?
Kexet - aha, ja det förklarar ju saken Tyckte den var lite väl kort Nej, det är inte huggit i sten! Å när ff gör streckat kryss betyder det att den är osäker! Om du får lägre temp imorn så försvinner ev det. Fortsätt å tempa! Tror inte heller du haft äl än, så kör på!
Pillan, ja, just därför jag inte tror det är mens. Men bra du har tid imorn, då kan de kolla då! Å jo, de kan kolla fast man blöder! Lycka till imorn! Å hoppas att det är mens ändå!
Förresten, om du får ont bör du åka in redan idag.
Anceka - det funkade finfint! (man klickar ju på länken!) Oj vilken temphöjning du har! .Ser finfint ut! Lägg gärna in din kurva i bim/chart listan som finns i trådstarten!!
Planerar smått, frågan syns, jag har ingen aning vad det är för skillnad.