Inlägg från: Du och Jag ver2 |Visa alla inlägg
  • Du och Jag ver2

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Ja, haha, man får ju en inbyggd väckarklocka tillslut! (sen börjar man drömma att man missar att tempa också å vaknar med ett ryck ) Hm, kan ju vara som så att ägget aldrig lossnade då du fick utslag på testen. Så hände det för mig...när tempen dippade (lite för tidigt) samt med en svag ökning innan. Fick äl sekret å blev då lite misstänksam...det var äl som kom väldigt sent! Så kör på ifall det är äl nu! Du har inget äl test kvar!?

• Du och Jag ver2

Nej vad trist Bjornis Men, nu har jag varit inne å spanat på din kurva också! Kan ju mkt väl vara en nidblödning, håller tummarna för en ytterligare temphöjning imorn. Tappa inte hoppet än!

• Du och Jag ver2
    Saga09 - ser också streck, å tror också det kommer bli starkare

Capiche - din kurva ser riktigt fin ut! Testoman som man är så säger jag TESTA imorn (om den fortsätter uppåt/är lika iaf!)

telgebo - hängde inte riktigt med där - men skriv in mens idag (om det är nu du fått den), så börjar den automatiskt på ny kurva sen - du tempar alla dagar! (eller menar du att du inte börjat tempa än? Isf skriv in mens idag bara så börjar den på en kurva så kan du tempa imorn - spelar ingen roll).

Ego då! Ska börja tempa sen när jag får sova 3h på mornarna - dock inte för att bli gravid (inte riktigt just nu iaf...) utan för att jag vill inte äta nå mer minipiller - blev helt knasig av dem i humöret. Så tänkte att tenmpningen får funka som prev medel! Så får vi se sen om det blir att försöka med en fjärde el ej - läkaren som snittade rekommenderade inte att bli gravid igen Men måste höra med min läkare först vad hon säger innan vi ställer in oss helt på det...
  • Du och Jag ver2

Capiche - fast det är bra om man blöder och har rejäl mens! (om man ska se nån fördel med det) Det är värre om man bara har mens lite och i ett par dagar (hade jag, när jag började med rosenrot blev mensen rejälare - tjockare hinnor - och jag blev gravid!)

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*