*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Håller tummarna!
SarK86 - Jag ser ett streck! Har du testat igen nu på morgonen?
Jag hinner inte riktigt med....
SaraK, Bobofina, Kinderägg och Vi 4 - vilka fina kurvor. Ser bra ut den här månaden, Spännande!!!
Själv försöker jag klura ut hur vi skall få till lite mys i tid. Att jobba 10 timmar om dagen är lite tungt, speciellt när maken går och tränar på kvällen sen. Går och lägger mig nu, ensam....
JAg gjorde mitt första vul med ett i typ 5+4 och då kunde man se en hinnsäck men inte så mycket mer. I 7+1 såg jag hjärtslag... Det är dock inte säkert att man kan se det så tidigt.
SaraK - Hoppas du får lämna HCG imorgon så att man objektivt kan se om det stiger eller inte. Varannan dag skall det ju dubblas.
Måste fråga er proffs om någonting...
Eftersom min temp känns högre än vid förra graviditeten så har jag kollat både morgon och kväll. På kvällen är temep 0,2-0,2 grader längre än på morgonen. Skall det inte vara tvärtom?
Fru höst - skum kurva, kanske är du gravid trots allt?!
SaraK - Din kurva ser ju galant ut!!!! Jag tror du är gravid!!! Mina test var jättesvaga i början i mååååånga dagar.
Är nyfiken på dagens test Fru Höst
Är lite deppig, ingen tempstegring och inte posititvt på äl-testerna = ingen ägglossning. Har aldrig hänt tidigare.