• 0fia

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

SaraK83 - Vill ju inte ändra tillbaks till hur det var nu ju......Rynkar på näsan

Undrar fö hur det kommer sig att tempen inte blev hög på en gång ut låg på 36.4 i 3 dagar och sen steg mer. Några teorier?!

• 0fia
    nattfrost skrev 2011-08-06 06:11:00 följande:
    Igår började jag blöda så smått...Kändes lika bra det eftersom jag insett att jag definitivt inte var gravid, men tråkigt ändå förstås.

Kan du inte ha haft ett jättetidigt missfall?! Jag hade ett innan jag blev gravid med ettan, blev gravid direkt sen igen...
  • 0fia

Jag valde att be de bortse från tempen i lördags (hade rejäl sovmorgon då ) och då blev det ett fint kors i söndags. Jag hoppas att det stämmer nu!

• 0fia
    Du och Jag ver2 skrev 2011-08-07 07:29:13 följande:
    Men!! Fortfarande svaaaaga streck, kurvan ser ju fin ut =/ Mår illa, brösten ömmar å det molar i magen. Är fortfarande skeptiskt till att det går vägen när det inte blir starka streck... Får väl ta med ett test å tempen ändå, hade tänk att skippa det, men nu vette sjutton!
    blir det liiiiite starkare eller är det ingen skillnad alls?
  • 0fia
    Du och Jag ver2 skrev 2011-08-07 08:55:13 följande:
    Kollade min mf kurva innan grav, testade sånna svaga från dag tio, hade hög temp den kurvan med, tog en vecka innan jag började blöda då... Det possitiva var ju att jag blev gravid månaden efter!

Kollade precis mina stickor från förra grav (ja, jag har dem kvar). Äl + 9 testade jag grymt svag pos. ÄL +11-13 var de svaga hela tiden. Svagaste dagen var dag 13, så jag tror inte att det är kört. Vilken dag är du på? 
  • 0fia
    Du och Jag ver2 skrev 2011-08-07 11:23:44 följande:
    Fia - vad hade du för test? Har cb, å läst att det är inte helt ovanligt med så svaga som inte blir nå mer av, att de är så känsliga =/ Är på dag 11 idag, men tycker de borde öka om det är nå!? Kanske ska testa nån annan sort om mensen inte kommer imorn (som den ska, har iort luteal fas)

Testlagrets. Har också hört att CB är luriga. Jag tycker testlagret är bra för att man ser tydligt om det blir starkare eller inte.

Angående flytningar.... Jag trodde man skulle vara rätt torr om det var en grav på g?!
  • 0fia
    Du och Jag ver2 skrev 2011-08-08 07:09:58 följande:
    Hoppas din temp är hög idag Kramlo! Låter lovande! Här störtdök tempen idag, så bara å invänta mensen Skit också! Men, är väl egentligen det bästa, har ju op tid den 6e (hade ju hoppats på att den skulle bli uppskjuten i 1,5 år eller så...men, är ju bra å få det överstökat) Kom just på att jag glömde rosenroten hemma =/ Men det lär väl gå att börja på torsdag? Har ju redan inhandlat den, så kan lika gärna äta den...

Trist! Vad skall du op för?

Jag gjorde ett test igår som visade en liten diffus skugga (testlagrets). Testade dock idag igen utan att det syns ett smack. (Äl +8)
  • 0fia
    Kramlo och Du och Jag - Trist om det nu är så att tant röd kommit. Om det nu är så så ser jag fram emot fina kurvor och plus om en mån Skrattande.

Själv känner jag mig lite "tung" i nedre delen av magen. Känner mig kissnödig hela tiden. Eftersom jag hade så grymt ont i magen förra veckan tror jag egentligen inte att det kan ha blivit något men jag fortsätter att hoppas.
  • 0fia
    Du och Jag ver2 skrev 2011-08-10 01:33:39 följande:
    Men shit vad jag blöder (å fortfarande ganska rejäl mensvärk), jag blöder ju tom nu på natten, å fått bytt binda nu. Har inte blött på natten på evigheter (ja, kanske under avslaget då). Men det är rött klart blod, inga klumpar eller så. Så det kan väl inte vara nå knasigt!! Min kropp kanske bara blivit normal nu!? Kollat mina tidigare tempkurvor, det längsta jag haft mens (iofs efter tidigt mf) är fyra dagar - två "lite" å två "medium"... Vi får väl se hur länge denna håller i, hur länge blöder ni?

Jag har alltid blött i ca 7 dgr, men nuförtiden blöder jag mycket mindre, alltså lika många dagar men sista dagarna använder jag bara trosskydd. Hopaas att kroppen helt enkelt bara är "normal".
  • 0fia

Natten blev lite konstig. Liten vaknade redan 0445. Jag tempade inte då. Gick och la mig 0545 (maken fick ta över) och tempade 0630. Tempen har gått ner !!!! Men på äl+11 redan. Tittar jag tillbaka så innebär det är tanten kommer idag. Inte alls vad jag tänkt. Vad tror ni?

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*