• 0fia

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Cinderella - de flesta vårdcentraler har samarbete med samtalskontakter. Antingen terpeuter eller kuratorer. Vet inte var du bor men i Stockholm kan man få hjälp ganska snabbt. Man får inte  gå i all evighet men ca 5 samtal brukar gå att ordna. Jag jobbar i vården så PM:a mig om du vill ha tips .

• 0fia

Stort jättegrattis Bjornis! Hoppas nu det lilla pyret stannar =)

• 0fia

Miapia - spännande det där. Håller tummarna och hoppas!

Du och jag - hur långt har du kommit? När är det dags?

• 0fia

Du och jag - 25+5 idag. Känns segt nu. Känner mig tung och otymplig, ffa på kvällarna då magen jäst tills ig lite under dagen...

Miapia - kan inte låta bli att hålla tummarna lite till. Tycker själv att ökningen gick så himla långsamt i början. Tycker själv att den tydligaste ökningen kom mellan BIM-2 och BIM-1.

• 0fia

DU och jag - är det inte dags för dig vilken dag som helst?

• 0fia

Du och jag - oj, har jag missat det.... Stort grattis! Jag har 10 dagar kvar till BF men är redigt less. Ont i ryggen och en pappa som är svårt sjuk. Tycker bebis kan komma nu så att jag kan få må lite bättre . Sorry för gnäll...

• 0fia

Hur många är här inne just nu?! Jag fick min tvåa i juli och har nu börjat tempa inför en trea. Är fortfarande oregelbunden men vore kul att kunna hitta äl då vi snart vill sätta igång med trean.

• 0fia
    Du och Jag ver2 skrev 2013-10-15 22:10:29 följande:
    Kul tråden vaknat lite till liv =)

Vad använder ni för termometer!? Letar fortfarande efter en bra och SNABB! (helst max 10 sec!)
    Hej igen!

Jag har kört vanlig från apoteket med endast en decimal. Har funkat ok men det tar nog längre tid än 10 sek.... Har du sett denna? Kasnke kan maila och fråga om hur lång mättid det är?!
  • 0fia

Hej igen!

Är tillbaks här eftersom jag fått missfall i veckan. Det är helt enkelt dags att börja tempa igen......

Du och jag - jag har nu köpt en omron på apoteket. Den skall mäta på 10 sek men har bara en decimal... 

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*